Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Ble tatt bilde av i et selskap med en fyr jeg hilste på. Og i det vi poserte for kameraet, så trykket han kroppen sin helt inntil meg:O Kjente at hormonene begynte å tulle med meg, samtidig som at jeg var sjokkert over freidigheten. Hahha, ble så paff at det må da synes på dette bildet! Jeg mener, hvorfor gjør noen menn dette? Mangler de antenner eller respekt? Anonymous poster hash: 14b43...b27
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Kroppskontakt er jo deilig. Mest sannsynlig derfor han gjorde det Anonymous poster hash: d69df...c39
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Kroppskontakt er jo deilig. Mest sannsynlig derfor han gjorde det Anonymous poster hash: d69df...c39 Så du er sikker på at dette var tegn på interesse? Visste ikke at menn kunne gå så drastisk fram med kvinner de knapt kjenner:O HI Anonymous poster hash: 14b43...b27
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Så lenge dama er pen kunne han sikkert tatt deg der og da Sånn menn er. Anonymous poster hash: 6befa...3a2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Så lenge dama er pen kunne han sikkert tatt deg der og da Sånn menn er. Anonymous poster hash: 6befa...3a2 I følge hva jeg har hørt, så skal han angivelig være gift. Er menn likevel åpen for lystene sine? Forøvrig skremt jeg nå HI Anonymous poster hash: 14b43...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå