Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg skal plante idag, og lurer på om noen har tips til blomster som liker seg i sola? De blir stående i sol hele dagen... Anonymous poster hash: 1a6c5...d64
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Fioler (små stemor). Mer lettstelte og holdbare blomster skal man lete lenge etter! Anonymous poster hash: 7f291...696
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 De fleste blomstene elsker sol, så da kan du velge og vrake. Er det stauder eller ettårige blomster? I krukker eller bedd? Anonymous poster hash: e0523...321
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Stemor, spansk margeritt, petunia. Anonymous poster hash: 3ce5f...60b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har surfinia i krukker rundt om på eiendommen. De har nydelige farger, trives i sola og blomstrer like vakkert hele sommeren igjennom. Det eneste du må gjøre er å fjerne døde blomstrer og vanne. Anonymous poster hash: 96dc9...e12
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Ser nå at det står krukker:) Margeritter er utrolig fine, samme med lobelia og petunia. Men de fleste eldker dol, så du kan velge og vrake etter hvilken farge du liker. Husk å plante de i potter. Ikke ha blomst med potte over i en finere potte. Da dør de nok fort. Plant de i krikker med singel eller levadteiner i bunn. Så et tynnt lag med avispapir, så jord og plante. Det er også lurt å sette i gjødselspinner, så slipper du å tenke på gjødsling. Da har du fine blomster i hele sommer. Husk bare å vanne!! Anonymous poster hash: e0523...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå