Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har grått i flere dager nå uten at hun har sagt hva det er. Når jeg eller mannen min spør hva som er galt svarer hun ikke. Hun har virket ganske den siste tiden. En dag ringte de i fra skolen og sa at vi måtte komme og hente henne fordi at hun bare gråt i timen. Vi har spurt om hun har blitt mobbet på skolen, men det sier hun at hun ikke har. Nå er jeg virkelig engstelig for hva dette kan være.

Anonymous poster hash: 73b0a...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig vanskelig

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: db0fa...4a3

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Jeg husker jeg selv var utrøstelig i barneskoleårene.. kjærlighetssorg eller følelsen av å ikke være bra nok.. nå hadde jeg også en mor som ikke brydde seg veldig.. spurte hva det var på en ubehagelig måte..

jeg tenker det beste du kan gjøre for henne er å holde rundt henne og la henne gråte i armene dine.. også kan du dele din bekymring med henne men ikke presse henne...

Anonymous poster hash: 9aefc...11a

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Jeg husker jeg selv var utrøstelig i barneskoleårene.. kjærlighetssorg eller følelsen av å ikke være bra nok.. nå hadde jeg også en mor som ikke brydde seg veldig.. spurte hva det var på en ubehagelig måte..

jeg tenker det beste du kan gjøre for henne er å holde rundt henne og la henne gråte i armene dine.. også kan du dele din bekymring med henne men ikke presse henne... Anonymous poster hash: 9aefc...11a

Hun er ti år. Hun er enebarn så hun har ikke søsken hun kan snakke med heller, bare jeg og mannen min. Men dette har utviklet seg ganske mye og jeg er virkelig engstelig for om hun har opplevd noe skikkelig vondt. Men vi prøver å trøste henne så godt vi kan, men hun ser helt deppa ut. Stakkars jenta mi, jeg kjenner at det stikker dypt i mammahjerte. :(

Anonymous poster hash: 73b0a...29b

Skrevet

Finnes det andre voksenpersoner hun har god kontakt med å kan tenke seg å åpne seg for?

Noen ganger kan ting være lettere å åpne seg om for en tante, nabo,, større søskenbarn, bestemor osv 

Om hun har en slik person i livet sitt som dere vet om ville jeg ha forhørt meg med denne personen om ikke denne kunne ta kontakt med henne og finne på noe med henne så hun fikk muligheten til å åpne seg men samtidig ikke følte press for å snakke om det for da kan det igjen låse seg.

Anonymous poster hash: addbe...3b5
Skrevet

Tenker at hun begynner å komme i puberteten og er hormonell

Anonymous poster hash: 4b49e...a66
Skrevet

Uff, stakkars liten.....

Kanskje hun kunne snakket med helsesøster? Eller bup?

Anonymous poster hash: d9526...c91
Skrevet

Ja, helsesøster, eller en annen voksenperson. Kanskje læreren, eller bestemor. 

Hvis hun føler at hun ikke kan snakke med mor og far, bør hun få mulighet til å snakke med en annen voksen.

Anonymous poster hash: 9386b...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...