Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Er ei i barselgruppen min som er veldig opptatt av å skryte om seg og sitt, hver gang jeg er i nærheten av henne. Hun sørger alltid for at jeg skal få det med meg, og jeg må nesten le for meg selv! Jeg stenger bare ørene, og fokuserer på praten med andre. Men da prøver hun bare enda hardere. Det går i hvor mye penger hun har, hvor mye avslag hun fikk for noe hun kjøpte for husbyggingen sin, at barnet hennes gjør ditten og datten osv. Jeg har mye som ikke andre har, men har ikke samme trang til å skryte opp dette til andre. Og må si at jeg er revnende likegyldig til å høre om hva andre har Blir ikke misunnelig og slikt, og lurer derfor på hvorfor noen har et behov for å fortelle meg om hvor mye bedre di er enn meg. Hvorfor tror dere at den nevnte personen er slik? Anonymous poster hash: fb82c...98c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Dårlig selvtillit og et behov for å få bekreftelse på at det de har er godt nok? Anonymous poster hash: 880a2...be7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Det nevnt ovenfor. Dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: f37ab...24e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Men hvorfor velger hun ut meg til å ta ut alt skrytet sitt på? Blir så irritert.. HI Anonymous poster hash: fb82c...98c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Men hvorfor velger hun ut meg til å ta ut alt skrytet sitt på? Blir så irritert.. HI Anonymous poster hash: fb82c...98c Fordi hun ser opp til deg og vil gjøre inntrykk. Er nok et litt desperat forsøk å få venner. Anonymous poster hash: 6d639...562
Gjest Julia1984 Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Kanskje hun er stolt av seg selv, barnet sitt etc? I Norge er det hverken lov til å skryte av seg selv, tro man er noe eller fortelle hvor stolte de er av ditt og datt. Jantelov kalles det....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Høres egentlig ut som et mislykket forsøk på å bli venner med deg og få din bekreftelse. Du behandler henne kanskje bedre enn de andre? Hun har kanskje ikke så gode sosiale antenner, og velger å skryte slik at du skal se alt hun får til og få lyst til å være mer med henne? Anonymous poster hash: 0486b...774
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Høres egentlig ut som et mislykket forsøk på å bli venner med deg og få din bekreftelse. Du behandler henne kanskje bedre enn de andre? Hun har kanskje ikke så gode sosiale antenner, og velger å skryte slik at du skal se alt hun får til og få lyst til å være mer med henne? Anonymous poster hash: 0486b...774 Jeg vil helst ha minst mulig med henne å gjøre. En gang sa hun at hun skulle skyte bikkja mi, om den sprang løs på eiendommen hennes. Dette forsøkte hun å glatte over som en spøk, men vet at hun misliker hunder. Det snåle med dette, var at hun sa det her i løpet av få treff med barselgruppen. Hun har i tillegg svart meg spydig på en rekke ting, og det mens andre satt rundt og hørte på. Så jeg svarte da med å oppføre meg likegyldig overfor henne. Etter min mening kan hun selv for at jeg tar avstand fra henne. HI Anonymous poster hash: fb82c...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå