Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Naboen min har fått seg hund. En lodden liten sak som er fullstendig ute av kontroll. Han kommer ikke når de roper og gjør stort sett det han selv vil. Det har skjedd flere ganger at han har stukket av og kommer over til vår hage når mini er ute. Den er bare valp enda og vil leke, men jeg syns ikke det er greit at den hopper og spretter rundt en toåring. Jeg har gitt beskjed og moren i huset lovet at hun skulle ta det opp med barna (det er mor og to tenåringer), men i går skjedde det igjen. Hunden stakk ut en åpen dør og da jeg ga beskjed svarte tenåringen bare at han kommer nok snart tilbake. Jeg syns at selv om hunden er en liten rase bør de i det minste få den til å lyde 'kom her'? Anonymous poster hash: f6a56...7a9
klg,2 boys now:) Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 De trenger ikke oppdragelse når de er små må du vite😁😁😁🙈🙈mange som tror det ihvertfall. Det er båndtvang så at hunden stikker av for de kan få fatale konsekvenser
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Min største skrekk. Plendritere uten oppdragelse. Hva skal de med hund? Anonymous poster hash: 0478c...e44
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Hmm - jeg har vokst opp med liten hund. Den kom når vi ropte, kunne sitte og ellers en del ting vi lærte den for moro skyld. Den gikk pent (selv uten bånd) og fulgte våre instruksjoner. MAN SKAL ha kontroll på hunden sin om den er løs. Anonymous poster hash: 46f5a...3cf
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Neste gang plukker du opp faenskapetvog leverer den hos Viking eller Falck, koster opp mot 1000kr å få dem ut igjen.. Tipper det er siste gangen de lar den stikke av. Anonymous poster hash: 0d189...67f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jeg vil jo gjerne beholde et ok naboskap. Fruen i huset er av typen det er slitsom å komme på kant med, så jeg trår litt forsiktig. Men om det skjer at ulldotten kommer mellom meg og lille igjen, så kommer jeg nok ikke til å være like forekommende. Lille finnes ikke redd, så hun går imot hunden og vil leke og det er jeg ikke komfortabel med! Hi Anonymous poster hash: f6a56...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå