Gå til innhold

Det har vært fest i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos naboen.

Og jeg har ikke blitt invitert.

Vi møtes vel noen ganger i måneden på gruppetrening, og har barna i samme barnehage.

Kan det være et tegn på noe, det at jeg ikke blir invitert?

Anonymous poster hash: 345f3...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem var de andre som kom? Gjerne det var gamle venner. . En annen "gjeng"... ofte har en liksom gamle venner og venner fra jobb...venner som er naboer osv. Ikke alltid en tenker alle går sammen.

Anonymous poster hash: e518a...98b

Skrevet

Unnskyld, men seriøst?

Skrevet

Det er vel et tegn på at dere ikke er omgangsvenner? Ev at de inviterte mennesker du ikke kjenner?

Skrevet

Har henne på vennelisten, og ser at jungeltelegrafen har gått stilt for seg.

Alt jeg trenger å vite, er om dette er en person jeg ikke bør involvere meg med:)

For bøir jeg ikke invitert på noe, så tar jeg det som et tegn på at vi aldri kommer til å bli venner.

Skrevet

Ikke tenk på det. Mange ganger naboen her har fest uten meg ;)

Anonymous poster hash: 08802...f14

Skrevet

Kanskje det var en fest for nære venner. Du har ingen grunn til å føle deg ekskludert bare fordi du ikke blir invitert til et menneske som ikke kan beskrives som mer enn en bekjent.

Anonymous poster hash: 62835...de1

Skrevet

Har henne på vennelisten, og ser at jungeltelegrafen har gått stilt for seg.

Alt jeg trenger å vite, er om dette er en person jeg ikke bør involvere meg med:)

For bøir jeg ikke invitert på noe, så tar jeg det som et tegn på at vi aldri kommer til å bli venner.

Hvis du har lyst til å være venn med henne, så kan vel du ta initiativ og invitere henne på ting? Kanskje hun ikke syntes det var naturlig å invitere deg nå, men det betyr jo ikke at det er utelukket for alltid.

Anonymous poster hash: 45a71...c41

Skrevet

Dette er aller første gang jeg sier dette her inne, men: nå tror jeg du troller...

Anonymous poster hash: 3139d...d93

Skrevet

:kjempesinna: Tenk å ha fest uten naboen a? Eller at naboen har uten deg :) Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...