Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hvor gammel må man være for å sterilisere seg og hvilke regler er det? (For kvinner) Anonymous poster hash: 14944...e26
Gjest Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Er det noen restriksjoner for det da? Fikk selv spørsmålet som 26 åring da jeg skulle ta 3.keisersnitt. Men takket nei. Du bør vite at du garantert er ferdig med å få barn
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 du må være over 25 mener jeg Anonymous poster hash: 3f914...316
Kanutten83 Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Etter fylte 25 år, med mindre du risikerer helse eller ikke er i stand til å ta vare på barn og har problemer å få brukt annen prevasjon. Samt om du har høy risiko for å videreføre et syndrom. Som f.eks jenter med syndromet til sønnen min, de er psykisk utviklingshemmede og klarer ikke ta ansvar for prevensjon, men de har 50% sjanse for å videreføre syndromet, samt at de ikke klarer å ta ansvar for et barn. De får innvilget sterilisering før fylte 25. Men funksjonsfriske kvinner uten andre problemer må vente til fylte 25. Var en sak om ei som ble ung mor og etter 2 ekstrempramature barn ville sterilisere seg, og mannen. De måtte vente og heller bruke dobbelt opp av prevensjon. Enden på visa var at de fikk 2 ekstrempremature barn til før fylte 25 og de fikk sterilisert seg. Mulig man kan omgå alder betingelsen om går privat.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 tusen takk for svar vil ha ett barn til har ett i fra før men føler det holder med to barn Anonymous poster hash: 14944...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå