Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Evt hvordan? I senga ved siden av hverandre samtidig? En og en? Teit spm kanskje, men dette lurer jeg på! Anonymous poster hash: 5dec5...960
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Jepp. Noen ganger samtidig mens vi kysser og ser på hverandre, andre ganger hjelper han meg, og andre ganger tar han på meg mens han runker. Anonymous poster hash: e0261...64d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Jepp! 10 min siden.. På sofaen.. jeg var kåt. Men kan ikke ha penetrering. Er livredd fostervannet skal gå. Har visst litt for mye av det.. Anonymous poster hash: 25592...7ce
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Vi gjør ikke det, stort sett. I så fall som forspill hvor bare jeg kommer, og så får han fullføre inni meg. Sjeldent vi gjør det sånn, vi synes det er kjedelig. Det hender derimot at vi onanerer hverandre (inkl. oralsex), uten å ha samleie. Det er koselig :-) Anonymous poster hash: f7d23...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå