Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Han er jo egentlig flink og grei som gjør mye hjemme. Men guuuud så halvferdig alt er! Typisk helgedag er: -han står opp sist av sengen, men reier ikke opp sengen eller tar opp vindu - han dusjer men tar ikke opp håndkle på gulvet eller andre ting som han legger fra seg - han kan lage mat til oss begge, men rydder ikke opp halvparten han roter til - hvis jeg har satt frem ferdig vasket og tørket klær jeg skal brette, men ikke får tid, kan ikke han gjør det selv om det står i veien/ferdig tørk på stativ som han ser bør taes bort. - når han legger babyen gjør han nettopp det, men sørger ikke får at den sovner, slik at etter mye grining er det jeg som uansett må gå å roe ned barnet. - når han legger seg slår han ikke av babycall Nå høres det ut som jeg ikke gjør noe her, men det er bare for å ramse opp litt for å få dere til å se at ting blir gjort veldig halvferdig. Og jeg er sliten av å må gå etter får å se om det er gjort skikkelig. Slik som før i dag da jeg skulle steke pannekaker til barna. Stekepannen sto oppned ved vaskekummen (til tørk etter vask, for han stekte omelett tidligere til seg), jeg antok at den var ren ettersom den lå slik, men tenkte at siden det var han som hadde lagt den der vart den nok ikke det. Helt rett, den var ren i bunnen, men full av smør og rester oppover kantene! Aaaaaahhhh!!! Hva skal jeg gjøre?! Er håpløst å bo sammen når det er slikt. Anonymous poster hash: b690e...57c
Gjest Antarctica Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å fortelle ham at du har nok å gjøre fra før av ? Og presisere at ALLE hans halvgjorte jobber må fullføres av deg?
sug lut Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 At du gidder. Og nei, han er ikke "flink". Han er udugelig.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg og har en slik mann, men har aldri sett på han som udugelig.. men til gjengjeld har jeg slike tendenser selv og, så vi rydder etter hverandre uten å klage det er ofte slik at man holder på med noe, kanskje blir forstyrret av barna og glemmer det man holdt på med kjekt at det går begge veier å rydde opp i hverandres rot Anonymous poster hash: b0128...f32
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Her ser jeg faktisk ikke problemet... Anonymous poster hash: 8ce35...f4a
☆☆☆ Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Håpar han har mange veldig sterke sider for å vege opp, viss ikkje hadde forholdet vore over for lengst for min del..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Har en mann med litt like tendenser. Er det urent i oppvaskmaskinen kan han likevel finne på å sette oppvask på benkeni stedenfor inn i den. Klesvask blir også bare flyttet på for å gjøre plass til det han skal. Utstyr til matlaging står framme i flere timer etter matlagingen før jeg til slutt rydder det bort. Komfyren er alltid uren etter at han har laget mat, men han vasker den sjelden. Han fullfører alltid det som er til fordel for han, og noen ganger får han ånden over seg og virkelig tar i et tak med både oppvask og klesvask, og da skal jeg takke og berømme for hvor flink han har vært. Har fortalt han hva jeg vil at han skal hjelpe til med, men han har det konstant travelt, og "glemmer" fort hva som trengs å gjøres. Og når han får tid og gjør det, så er det ikke fordi det var nødvendig, men for å "gjøre meg en tjeneste". Akkurat som at det i utgangspunktet er mitt ansvar for at det blir gjort???? Irriterende med halvferdige prosjekter, spesielt når det er en selv som må fullføre for han! Jeg har full medfølelse, men dessverre ingen gode råd.... Anonymous poster hash: 602af...efe
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Sagt det før. Hvorfor i all verden tillater dere slik oppførsel år etter år? La meg gjette, de flyttet direkte fra mamma til dere. Dere syntes det var så stas i degge for de et par år men nå er dere lei. Uansett. Dere selv som velger å bo med disse håpløse latsabbene. Grøss. Anonymous poster hash: 1c414...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå