Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Mannen har vært på gutte-tur. På en av barene han var på, hadde bartenderen sett at mannen hadde ring på fingeren. Hun hadde så sagt: Jeg ser du har ring på fingeren, så det er vel ikke noe håp for meg da? Jg sier hun la an på han, han sier hun tullet. Hun hadde sagt det helt vanlig. (Jeg er ikke sjalu, syntes rett og slett det er litt turn on at noen sjekker han opp. Bare så det er sagt) Anonymous poster hash: 25b24...d8e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Litt hyggelig småflørting kanskje... :-) alle liker litt oppmerksomhet vel :-) Anonymous poster hash: 493fb...d8e
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Flørting helt klart. Men hvorvidt det var tull/uskyldig flørt eller mer 'seriøst' ment er umulig å si uten å ha vært der. Det kommer an på tonefall og kroppsspråk bl.a. Tenker at mannen din i dette tilfeller er den som vet best (bortsett fra dama selv selvsagt). Men som du selv sier: hyggelig at folk liker ens partner. Anonymous poster hash: 5beb9...884
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Tror nok det bare er en veldig utadvendt bartender som liker å tulle og prate med gjestene sine. Han er neppe den første som har fått den kommentaren den kvelden.Slike kommentarer burde hun la være uansett men Anonymous poster hash: cf78c...81e
soleia Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Er vel litt småflørting frå ei som vil at gjestane skal trives. Han er neppe den einaste som har fått denne kommentaren.
MrsMilla Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Kommer helt an på tonen, måten det ble sagt på etc. Man må nok være der og se kroppsspråket, for dette kan være alt fra skikkelig flørting til bare humor og null flørt faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå