Gå til innhold

Dere som sliter med uren hud. Hvilken ansiktskrem bruker dere? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 541f2...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremen er bare fukten...du må rense først, det er viktig uansett om du har uren hud eller ikke, men spesielt da!

Jeg vil anbefale rens fra md formulations for sensitiv hud fordi den har høyere ph verdi og krem fra samme som heter antioxydant creme...og om lommeboken tilsier det så vil du kunne få godt bruk for et serum i samme serie...vil gjøre underverker...men pass på nå i sommermånedene å bruke solfaktor i tillegg...samme merke i faktor 15 eller 30

hilsen en hudpleier

Skrevet

Jeg fikk en helt ny hud etter å ha begynt på Dermaceutic. Jeg føler at jeg har prøvd alt tidligere i variert grad.

Nå har jeg kanskje en kvise eller to i måneden, mot før da jeg hadde 10 hele tiden.

Men som hudpleien over sier...rens! Det er superviktig. Så fort jeg slurver med det kommer det, uansett hudpleieserie

Anonymous poster hash: 2d658...9ad
Skrevet

Pro active :) helt sant :)

Anonymous poster hash: 04acc...dbc

Skrevet

Jeg renser med origins, never a dull moment og smører med krem fra samme merke. Bruker ikke toner da den gjør huden min verre. Dette fungerer veldig godt for meg, har brukt denne serien i noen år nå og er fornøyd. Har prøvd mye forskjellig de siste ti årene.

Jeg sliter med en del kviser, opp og ned i perioder. Har alltid fet hud i t-sonen da. Jeg gikk akkurat på en penicillinkur (for noe annet) og nå er alle kvisene borte. De kommer vel snart tilbake, men :P

Anonymous poster hash: 16e82...79a

Skrevet

Melissa fra dr. Hauchka

Anonymous poster hash: fd01e...f25

Skrevet

Bruk tre trinns serien til clinique, den reddet meg. Jeg har forresten ikke uren hud, nå lengre. 

Anonymous poster hash: cb1c9...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...