Gå til innhold

Sover på sofaen i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen vei tilbake nå. Ingen kjærlighet igjen. Jeg er sint, han er sint. Jeg føler meg misforstått, han føler seg misforstått. Hvordan ble det sånn?

 

Det var en gang jeg trodde han var framtiden min. En gang han respekterte meg. Nå er alt bare tomt. Jeg orker ikke kjempe mer, orker ikke føle meg som dritt fordi jeg ikke strekker til.

 

Det var en gang han sa han elsket meg. Det var en gang.

 

Jeg skammer meg: Alene igjen. Ingen vil være med meg. Det må jeg fortelle verden om litt. Og allikevel: en følelse av frihet. Og kvalme. Øynene er ganske tørre.

 

Jeg skulle ønske vi hadde villet det samme, hatt de samme verdiene. Da hadde kanskje ting vært annerledes

 

Anonymous poster hash: 547cb...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen, det er bare vondt og trist :(

 

Du ser det sikkert ikke nå, men livet vil bli bra igjen, kanskje til og med bedre enn du tror.

 

Sender deg en varm klem i natten :klem:



Anonymous poster hash: e6d43...637
Skrevet

Du burde se filmen; "Mars og Venus"!

 

Anonymous poster hash: b048f...deb

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis dine verdier og dine mål ikke ligner hans, har dere det bedre hver for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...