Gå til innhold

Hjelp til å finne frem på iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er mest vant til Samsung mobiler. Der er det en mappe som heter mine filer og under der blir alt mulig lagret av seg selv. Også en del som ikke burde bli lagret har jeg funnet ut. Holder på å slette ting der, og der går det greit. Er en del bilder sendt via viber som jeg har slettet fra viber samt galleri som jeg plutselig fant under mine filer.

En av vennene mine som jeg har sendt en del bilder til har iphone. Finnes det ei slik mappe der også? Hvordan skal hun finne frem til om disse bildene lagres automatisk på hennes mobil også?

Anonymous poster hash: 99e90...630
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iphone4, kan jo hende det er annerledes på 5'eren, men som regel lagrer ikke ting seg i hytt og pine på appleprodukter. Jeg har ikke sendt bilder via viber, men bilder på mms må man lagre når man får det, det lagrer seg da i "bilder"-mappa. Brukergrensesnittet til apple er mye enklere og mer oversiktlig enn på andre type systemer - til glede for noen og frustrasjon hos andre.

Anonymous poster hash: 9e964...496
Skrevet

Jeg har iphone4, kan jo hende det er annerledes på 5'eren, men som regel lagrer ikke ting seg i hytt og pine på appleprodukter. Jeg har ikke sendt bilder via viber, men bilder på mms må man lagre når man får det, det lagrer seg da i "bilder"-mappa. Brukergrensesnittet til apple er mye enklere og mer oversiktlig enn på andre type systemer - til glede for noen og frustrasjon hos andre.

Anonymous poster hash: 9e964...496

OK. Takk for svar. HI

Anonymous poster hash: 99e90...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...