Pusekatt&batmann Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Hun virker glad og alle tror hun har det fint. Men hun har ingen virkelige venner og alle dumpet henne for andre. Hun er en liten klovn og vil at alle skal ha det bra og le, men de andre barna utnytter hennes godhet. I natt ligger jeg ved siden av henne. Hun har grått seg i søvn. Nok en gang har de som hun trodde var hennes venner valgt hverandre forran henne. Og det er tungt da jeg senest i går var vitne til at andre jenter utnyttet hennes godhet ved å få henne til å bære sakene deres for så å gå fra henne og la henne gå alene. Jeg gråter selv nå og vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne. Må bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Noe av det vondeste en mamma kan oppleve!!! Klem til dere <3 Anonymous poster hash: 5729d...693
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Huff, jeg vet desverre så altfor godt hvordan dere har det. En klem til dere begge. Min gutt vis også gjøre alle til lags, og blir stående alene når noe bedre dukker opp. Da han dro på leirskole og satt helt alene i bussen knakk jeg nesten helt sammen. Måtte bare hive meg i bilen. Vi har nå fått han inn i en aktivitet der det er gutter fra andre skoler og det har hjulpet. Han trengte et nytt miljø. Få starte på nytt. Masse masse lykke til til jenta di, og stå på. Anonymous poster hash: 0ea54...9c1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Uff, det må være et mareritt, både for mor og barn. Klem til dere.. Anonymous poster hash: 15831...a3d
Blåfrua Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Nå gråter jeg med dere.. klem fra en mor som snart skal sende eldste datter ut i denne store verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå