Gå til innhold

Orker ikke mer smokkeslutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår sover jo knapt:(

Ingen gråt eller noe men han finner ikke roen og sovner... Våken minst en gang i timen natten gjennom og jeg er utkjørt .. Sånn har d pågått i snart tre måneder.. Han ble tre år i desember i fjor..

Jeg vil sove!!!

Anonymous poster hash: abac8...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp derfor har keg ikke turt å ta kampen enda ( gutt nylig fylt 3) sier tydelig at han ikke er klar for det enda. Jeg ser den fantastiske roen han får sv den når han skal sove . Vi skal prøve å gi den til kaptein sabeltann i sommer , men jeg gruer meg :(:(

Anonymous poster hash: 7322d...ab8

Skrevet

Er du alene med ham? 

Har du prøvd å ignorere sutringen hvis det kun er smokken han vil ha? 

Anonymous poster hash: 968f9...138
Skrevet

Han sutrer ikke sånn men finner ikke roen. Er rastløs og vrir på seg. Har prøvd kosedyr og lignende, gode kveldsrutiner og prøvd å ikke gå inn om natten. Vi bytter på d, faren og jeg. Men nå er iallefall jeg sliten:( hvorfor kan de ikke få kose seg m denne smokken da??

Anonymous poster hash: abac8...ac1

Skrevet

Hvorfor kan han ikke bare ha den på natten da?

Anonymous poster hash: d7224...9ed

Skrevet

Hvorfor ikke vente til han er større da, bare sett begrensninger på bruken.

Vår fikk bare bruke til innsoving om natten og sluttet frivillig litt før fylt 4. Først da var han stor nok til å fatte valget og stå ved det. Jada, vi kunne tvunget smokkeslutt før, men han er ørebarn og smokken hjalp når ørene var tette og vonde. Og mellom 2,5 og 4 opplevde han at pappa ble ukependler, vi flyttet til utlandet, farfaren dødde og mormor ble alvorlig syk, vi syntes det var mer enn nok endringer i livet hans fra før.

Her vi bor bruker barn smokk mye lenger enn i Norge, men de har ikke skeivere tenner. Det skal visst få lov til å holde på et lite stykk babytid i en ellers stressende småbarnshverdag. Gjør som du vil, men i mine øyne er søvn viktigere enn smokkeslutt.

Anonymous poster hash: 94d68...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...