Gå til innhold

Sover Max 20 min :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har guttungen ikke sovet mer enn 10 til 20 min før han våkner igjen. På kveldstid altså. Han sovner i 7-8 tiden. Legger han han, men han sover ikke mer en Max 20 min før han våkner og griner. Sånn holder vi på helt til jeg ikke orker mer og legger meg, da sover han normalt. Hvis jeg lar han sove oppå meg på kvelden sover han i flere timer. Har gjort dette i går og idag rett og slett fordi jeg er så sliten og utmattet at jeg ikke orker annet.. Han er 6 mnd. Hva kan dette være? Begynner å bli temmelig sliten, kjenner jeg trenger tid for meg selv om kvelden. Kan heller ikke være noe godt for guttungen og ikke få nok søvn

Anonymous poster hash: b4cde...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min holdt på slik i to år.. viste seg at han hadde store problemer med ørnene. .ble operert og sov natta igjennom etterpå. .

jeg ville fått han sjekket av spesialist. .ervikke normalt at et barn sover så dårlig.

Anonymous poster hash: 11402...bc2

Skrevet

Slik var min også!problemer med ørene!ikke normalt å sove så dårlig!

Skrevet

Min holdt på slik i to år.. viste seg at han hadde store problemer med ørnene. .ble operert og sov natta igjennom etterpå. .

jeg ville fått han sjekket av spesialist. .ervikke normalt at et barn sover så dårlig.

ørene skulle det stå.. og jeg leste kanskje litt fort..holder han på slik hele natten eller bare kvelden? Kanskje han trenger mer mat?

Skrevet

ørene skulle det stå.. og jeg leste kanskje litt fort..holder han på slik hele natten eller bare kvelden? Kanskje han trenger mer mat?

Nei, bare hele kvelden, sover som regel godt når jeg legger meg med han. Noen netter kan han holde på litt, hvor han våkner, griner og strekker seg :( får vondt av han, han må jo få sove godt

Skrevet

Nei, bare hele kvelden, sover som regel godt når jeg legger meg med han. Noen netter kan han holde på litt, hvor han våkner, griner og strekker seg :( får vondt av han, han må jo få sove godt

Han får nok mat også, han får grøt to ganger om dagen også ammer jeg, så får han litt frukt og sånn innimellom

Skrevet

Sånn var min datter også. Viste seg at hun hadde refluks, minus gulpinga.

Anonymous poster hash: a1983...adc

Skrevet

Holder han på å få tenner? Eller kansje han har vondt et annet sted? Ville prøvd med paracet en kveld for å utelukke smerte. Om han sover godt når han få paracet så har han nok vondt et sted...

Skrevet

Slik var vår også, begynte når hun var omtrent 5 mnd. Hun sov kun 20 minutter av gangen, uansett dag eller natt, og jeg ble fysisk og psykisk knekt av det. Viste seg etter halvannet år at hun hadde reflux og melkeallergi. Stakkars unge, hun hadde nok mye vondt, uten at vi skjønte hva vi skulle gjøre. Hadde også en ubrukelig lege som ikke sendte oss videre til undersøkelser. Så når problemene endelig ble kartlagt, så var evnen til dyp og rolig søvn helt aldeles ødelagt uansett, og hun utviklet natteskrekk. Det er først nå som hun er 6 år at hun endelig kan sove en hel natt gjennom uten å våkne og gråte eller gå i søvne. Mitt råd er å dra til legen dersom problemet vedvarer over tid og krev en skikkelig undersøkelse. Barn har det vondt dersom de våkner opp så ofte, og det skader utviklingen deres.

Anonymous poster hash: 3aab5...73b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...