Gå til innhold

Scandic hotell Tromsø, gåavstand til hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være noen dager i Tromsø, Scandic hotell. Kan man gå til for eksempel flyplass, butikker o.l.? Takker for info om den fine byen:)

Anonymous poster hash: b14a4...164
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan gå til og fra flyplassen, men det er nok 2-3 km. Scandic ligger et stykke fra sentrum, men nært et stort kjøpesenter som heter Jekta, et mindre kjøpesenter som heter K1 og diverse andre butikker.

Anonymous poster hash: a5490...4fa

Skrevet

Ok, flyplassen kan jeg ta taxi til/fra. Men er det langt å gå til disse kjøpesentrene? Har jo litt dødtid på ettermiddagene, må utforske litt:) HI

Skrevet

ikke langt, kjøpesentrene er knyttet sammen med gangbro. veldig godt utvalg av butikker og resturanter

Anonymous poster hash: c1a97...d96
Skrevet

Det et kun en kort busstur over øya til sentrum. Ville heller dratt dit

Anonymous poster hash: d579e...803
Skrevet

Scandic er nabobygningen til Jekta. Så fra hovedinngangen på Scandic til nærmeste inngang på Jekta tar det deg ca to minutter å gå :-)

Anonymous poster hash: a5490...4fa

Skrevet

Hvis du har lyst å shoppe så ville jeg IKKE dratt til sentrum, men heller gått ned til jekta kjøpesenter som tar deg 2 minutter

Skrevet

En kjapp, liten gåtur til de største kjøpesentrene i hele Troms, og kort gangavstand til bussterminal der det går busser til sentrum konstant. 

Anonymous poster hash: b10cf...d2f
Skrevet

Ok, takk for svar:) Går det buss fra hotellet eller Jekta da til byen? hi

Skrevet

Hils Øyvind. Hum hum

Anonymous poster hash: c0d41...1ad

Skrevet

Ok, kan hilse Øyvind, men hvem er det og hvor finner jeg han? :) hi

Skrevet

Bussen stopper utenfor hovedinngangen på Jekta, og der står også drosjer. Sjarmerende å gå omkring i byen, men ville nok valgt Jekta. Er bassenget døgnåpent på Scandic? Har vurdert å bo der, bare pga. bassenget :) Var ikke klar over at det var nabobygget til Jekta.

Anonymous poster hash: 41b1b...4ce
Skrevet

Er det basseng på Scandic, har jeg ikke sjekket:) Men det høres jo fantastisk ut. hi

Skrevet

Er vel eneste hotellet i Tromsø med basseng :)

Anonymous poster hash: 41b1b...4ce
Skrevet

Hvis de ikke har fått nytt basseng så er det vel ca 80 cm dypt :P skjer forresten INGENTING i sentrum. Nesten ingen butikker igjen

Anonymous poster hash: f37eb...ce1

Skrevet

Er ikke basseng på scandic. Er gjort om til konferanserom for mange år siden. Øyvind jobber ikke der. For å shoppe ville jeg gått ned til Jekta men om du vil se byen ville jeg ha tatt buss eller taxi til sentrum. Tatt en pils på Skarven eller spist sushi på Rå feks. Krysser fingrene for fint vær! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...