Gå til innhold

Bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steller mannen/samboeren med deg når du har bursdag? Altså lager han mat, gir deg gaver og lar deg slappe helt av den ene dagen?

For det gjør nemlig ikke min. Har vært på jobb hele dagen, hadde hatt mulighet til å dra hjem å spise hadde han ringt, men neida.

Når jeg kommer hjem ser jeg at han har hentet pizza fra restauranten, og ikke har han ringt.

Så jeg må lage en lett middag til meg selv når jeg kom fra jobb.

Har også tidligere i uken gitt tips til hva jeg ønsker meg i gave (ikke dyre ting altså), men nada.

Gratulasjonen kom når han gikk forbi meg. Er ikke hver dag man har bursdag, så litt kunne han nu "ordna".

Og ja, når han hadde bursdag så fikk han en bedre middag, kake og gaver, så det står ikke på det at jeg ikke hadde stelt i stand på hans bursdag.

Sorry sytingen, er bare bittelitt skuffet nå ja.

Anonymous poster hash: 75f5c...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er som din dessverre... Bursdager og bryllupsdager er tydeligvis ikke så viktige for ham... Men han har heldigvis mange andre gode kvaliteter (selv om det ikke døyver skuffelsen akkurat på dagen min..). Barna derimot disker opp med frokost på senga og sang til meg :-)

Anonymous poster hash: f25ce...77a

Skrevet

Det er kjedelig når dem ikke kan anstrenge seg litt den ene dagen.

Jaja, men man må vel bare bli vant til det! :P

Skrevet

Gratulerer med overstått! Eg plar få frukost på senga og presang. Middag og evt kake må eg ordne sjølv, og det er vel heller ikkje ein beina-på-bordet dag, men det er heilt greit. Hjå oss er middagen eit måltid vi prøver å få til å ete saman, og eg hadde vorte svært forbausa og skuffa om mannen kjøpte pizza utan å dele med meg, bursdag eller ikkje.

Eg forstår at du er skuffa over manglande oppmerksomheit på bursdagen din, og håpar du fortel mannen din dette. Ein kan ikkje forvente allverda, men meir enn dette må ein kunne anstrenge seg for livspartnaren sin, sjølv om ein er mann.

Skrevet

Tusen takk!:)

Ja, altså jeg hadde vært kjempe fornøyd med bare det at han lager middag evt at han ringer og å forteller at han skal hente pizza.

Gave hadde vært en bonus, men ikke noe jeg forlanger at han skal ordne.

Har år etter år hatt lyst å droppe bursdagen hans, bare for å vise at det er veldig skuffende og ikke bli dulla litt med på dagen sin. Men samvittigheten min tar alltid over og jeg fikser alltid biff med masse godt + flere gaver.

Skrevet

Min mann var også slik, men for noen år siden tok jeg igjen. Bursdagen hans kom og jeg gjorde som han alltid hadde gjort.

Da kvelden kom så spurte han om jeg hadde glemt bursdagen hans siden jeg ikke hadde laget til som jeg pleide. Han fikk enkelt til svar at jeg ikke regnet med han likte å ha noe opplegg rundt bursdagen siden han ikke gjorde noe når det er min dag.

Etter dette har vi hatt fine bursdager begge to.

Anonymous poster hash: 3a7d6...0f7

Skrevet

Min mann var også slik, men for noen år siden tok jeg igjen. Bursdagen hans kom og jeg gjorde som han alltid hadde gjort.

Da kvelden kom så spurte han om jeg hadde glemt bursdagen hans siden jeg ikke hadde laget til som jeg pleide. Han fikk enkelt til svar at jeg ikke regnet med han likte å ha noe opplegg rundt bursdagen siden han ikke gjorde noe når det er min dag.

Etter dette har vi hatt fine bursdager begge to.

Anonymous poster hash: 3a7d6...0f7

Åh, så det funka ja?!

Skal jaggu meg også prøve på det samme og håpe at jeg får en koseligere bursdag neste år! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...