Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg tok nemlig mannen min sitt kredittkort og tok ut minst 200 kr. Jeg tenkte ikke helt klart. Det virker ikke så han har oppdaget det enda for han sier ingenting om dette. Jeg lurer på om jeg skal fortelle dette, men jeg er mektig engstelig for om han blir rasende da. Jeg har godt rundt å grublet på dette i hele dag for dette angrer jeg sinnsykt på. Jeg vet at han aldri ville tatt mitt kredittkort så nå gruer jeg meg til å fortelle det. Eller skal jeg bare la være? Anonymous poster hash: fc316...f6f
Tulisa Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Du vil gjøre deg til både løgner og tyv for noen hundrelapper?
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Minst 200 kr? Det er større bekymring om du ikke vet annet enn at du tok minst 200 kr. Troll.
*Miss Marple* Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Å ta ut penger på kredittkort er lite lurt da man må betale et ganske høyt gebyr. Om det er et vanlig visa du har brukt er det ikke gebyr. Men hvorfor tok du kortet hans? Og hvorfor vet du ikke hvor mye du tok? Jeg syns uansett at du skal fortelle det så slipper du å være nervøs for at han skal oppdage det. Om det bare er 200 kr kan du sikkert betale det tilbake ganske snart?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Ja jeg tenker på å fortelle han det, jeg er bare engstelig for om han kan bli skikkelig forbanna. Jeg tok kortet hans fordi at jeg skulle spare litt på min konto. Jeg tjener mye mindre en han. Jeg tok 200 kr. Anonymous poster hash: fc316...f6f
*ønskegull* Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Nei dette må du jo selvfølgelig fortelle han. Jeg tar jo ikke mannen sine penger uten å spørre fordi jeg vil spare mine egne. Kanskje han vil spare han også?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Nei dette må du jo selvfølgelig fortelle han. Jeg tar jo ikke mannen sine penger uten å spørre fordi jeg vil spare mine egne. Kanskje han vil spare han også? Det har han ikke sagt noe om,men jeg skal prøve å ordne opp i dette her. Anonymous poster hash: fc316...f6f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Man gjør seg ikke til kjeltring for 200 usle kroner. Hadde du spurt ham så hadde du vel fått dem He he, en rar frue du Anonymous poster hash: 69aea...5db
*ønskegull* Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Nei dette må du jo selvfølgelig fortelle han. Jeg tar jo ikke mannen sine penger uten å spørre fordi jeg vil spare mine egne. Kanskje han vil spare han også? Det har han ikke sagt noe om,men jeg skal prøve å ordne opp i dette her. Anonymous poster hash: fc316...f6f Det fikser du nok helt fint
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Jeg merker det såååå på skrivemåten din, du ditt troll! Kjenner deg igjen Anonymous poster hash: 455ad...b58
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Neimen fru åsta da. Anonymous poster hash: aa239...3df
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Det hadde ikke mannen min brydd seg noe om. men nå ville jeg aldri ha gjort det uten å spørre eller sagt fra først. Anonymous poster hash: ff2d4...f71
MerraSomGår Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Jeg tok nemlig mannen min sitt kredittkort og tok ut minst 200 kr. Jeg tenkte ikke helt klart. Det virker ikke så han har oppdaget det enda for han sier ingenting om dette. Jeg lurer på om jeg skal fortelle dette, men jeg er mektig engstelig for om han blir rasende da. Jeg har godt rundt å grublet på dette i hele dag for dette angrer jeg sinnsykt på. Jeg vet at han aldri ville tatt mitt kredittkort så nå gruer jeg meg til å fortelle det. Eller skal jeg bare la være? Anonymous poster hash: fc316...f6f Odde menneske! Når du først skal loppe mannen din for penger og har slått kloa i et kredittkort, må du da for svingene klare å meske til deg litt flere gnunter!
Gjest Antarctica Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Er du gift med mannen? I så fall er hans lønn juridisk sett like mye din. Dette er storm i et vannglass.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Er du gift med mannen? I så fall er hans lønn juridisk sett like mye din. Dette er storm i et vannglass. Virkelig? Det høres jo sykt ut. Man kan da ikke disponere andre penger uten tillatelse, gift eller ei? Anonymous poster hash: e6678...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå