Gjest beef sister Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Gudrun Sjöden på nett vs. Gudrun Sjöden i virkeligheten er faktisk to veldig forskjellige ting. Plutselig var det en butikk her (jeg visste ikke at de var SÅ internasjonale, men jaggu) og så var jeg plutselig (faktisk) 5 kjoler og en jakke rikere. Jaja, nå mangler bare lærerutdanningen.
sug lut Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 AAAAAJJJJ! Du slutter aldri å overraske, haha! Det er vel det siste jeg forventet men da får du rett og slett bare innse at det bor ei Gudrun i alle, håper du blir fornøyd! Og du har jo gjort det skikkelig grundig, det er imponerende!
amandine Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Nydelig kvalitet er det iallefall! Jeg arver fra mamma, nemlig:-)
Gjest beef sister Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Jeg kunne faktisk potensielt ha kjøpt mer også, men fant ut at jeg først må se om dette er klær som blir brukt noe særlig i utgangspunktet. Overrasket over meg selv, men har konkludert med at jeg åpenlyst påvirkes av reklame, i hvert fall kranglereklame (fint for Gudrun). Og Amandine, god kvalitet er jo fint for den neste som skal arve kjolene (som nok kanskje ikke vil rekke å bli brukt i det hele tatt, men jeg skal ikke være bastant, jeg trodde tross alt at jeg aldri skulle finne på å handle der i utgangspunktet). Ser i posen og føler at plaggene definitivt skriker formgivingslærer på 40+, men det er mitt nye image. Endret 24. mai 2014 av beef sister
sug lut Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kunne faktisk potensielt ha kjøpt mer også, men fant ut at jeg først må se om dette er klær som blir brukt noe særlig i utgangspunktet. Overrasket over meg selv, men har konkludert med at jeg åpenlyst påvirkes av reklame, i hvert fall kranglereklame (fint for Gudrun). Og Amandine, god kvalitet er jo fint for den neste som skal arve kjolene (som nok kanskje ikke vil rekke å bli brukt i det hele tatt, men jeg skal ikke være bastant, jeg trodde tross alt at jeg aldri skulle finne på å handle der i utgangspunktet). Ser i posen og føler at plaggene definitivt skriker formgivingslærer på 40+, men det er mitt nye image. Du kan også være psykologspesialist, om formingslærer er hakket for drøyt.
Gjest beef sister Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Øyh! Jeg er bare 30! Ja, men da ser jo du også ut som en voksen dame! Det er vel ikke dumt.
Gjest beef sister Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kunne faktisk potensielt ha kjøpt mer også, men fant ut at jeg først må se om dette er klær som blir brukt noe særlig i utgangspunktet. Overrasket over meg selv, men har konkludert med at jeg åpenlyst påvirkes av reklame, i hvert fall kranglereklame (fint for Gudrun). Og Amandine, god kvalitet er jo fint for den neste som skal arve kjolene (som nok kanskje ikke vil rekke å bli brukt i det hele tatt, men jeg skal ikke være bastant, jeg trodde tross alt at jeg aldri skulle finne på å handle der i utgangspunktet). Ser i posen og føler at plaggene definitivt skriker formgivingslærer på 40+, men det er mitt nye image. Du kan også være psykologspesialist, om formingslærer er hakket for drøyt. Ja, det er vel flere valg, men jeg går for lærer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå