Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Eller er det litt status å den dyreste vognen? Jeg hadde brio til begge mine og har egentlig ingenting og utsette på de. Men jeg ser noen av mine venner nå som skal ha barn og noe annet enn disse vognene er helt uhørt. Anonymous poster hash: 47c98...eb7
Gjest Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Ikke vet jeg Hatt Emmajunga siden eldste var baby og det er vel nå 20 år siden Liker vognene de har og om de dyrere enn andre vet jeg jammen ikke. Trodde folk kjøpte vogner etter hva de er komfortable med?
Fero Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Her borte har folk knapt nok hørt om dem, og det blir jammen meg folk av babyene her også Det er sikkert gode vogner, men regner med man betaler både for kvalitet og for merket i seg selv. Personlig gir jeg beng i hva slags merke vogna har, og jeg har fått en Mamas&Papas arvevogn gratis som helt sikkert gjør samme nytte. Men det skal sies at jeg føler meg litt som en molbo hvis temaet kommer opp. Hæ? Har du ikke engang vurdert Emmaljunga? Er du født bak en stein?? De er jo såååååå bra! Ja, det er de sikkert, men gidder virkelig ikke engang tenke på å betale de summene de vognene koster..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har inntrykket av at Emmaljunga er trendvogna og Simo er for de som gjerne vil kjøpe brukt. Anonymous poster hash: a326e...d0b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Jeg skal ha Brio, fordi det er den jeg liker best. Emmaljunga var et stort drog i forhold, det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: ff428...849
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har lagt min elsk på Bugaboo😊 Her jeg bor har folk litt forskjellig egentlig. Tidligere har jeg hatt quinny, Brio, simo og Teutonia. Mest fornøyd med Bugaboo, deretter teutonia😊 Anonymous poster hash: 4050f...b96
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Jeg synes både emmaljunga og simo er skikkelig stygge. Fikk vogn av foreldrene mine, og kunne velge hva jeg ville. Da valgte jeg brio happy, fordi den er funksjonell OG penere ene emmaljunga og simo. Skulle jeg valgt igjen ville jeg muligens valgt en mountain buggy eller en stokke. Førstnevnte fordi den er så praktisk, sistnevnte fordi den er så pen! særlig emmaljunga synes jeg er skikkelig harry, spesielt de i skinn *grøss* Anonymous poster hash: cbddb...0d4
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Har ikke inntrykk av at Simo er status, iallefall. Jeg ville først og fremst ha en stor og solid firhjuling som jeg syns var fin, og da falt valget på Simo for meg. Anonymous poster hash: 59b70...730
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har tenkt at det er litt "tilfeldig" at de er pene vogner (for de fleste). Emmaljunga har jo lang erfaring og et veldig godt rykte. Jeg føler meg iallfall tryggere på å velge en slik vogn, enn et merke som ingen har hørt noe om og derfor heller ikke vite på forhånd hva jeg kan forvente av kvalitet. Simo er også for å være robuste og gode vogner. Samtidig tror jeg mange syns det er ålreit med en vogn som er norsk, og derfor lettere å ordne om noe skulle være feil e.l. Anonymous poster hash: 96f7f...1d4
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Jeg vet ikke. Alt til sitt bruk blir nok Emmaljunga neste gang, om det blir en neste gang. Anonymous poster hash: f5cf9...98b
☆☆☆ Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Eg måtte kjøpe det som gjekk inn i bilen min, ønskte firehjuling og då vart det ein city cross. Brukar til barn nr 2 no, og er godt nøgd. Men det finst sikkert andre gode vogner også.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Har prøvd simo kombi, emmaljunga scooter, 2me søskenvogn og 4me trille. Har også lyst på bumbleride indie😍. Såå... Jeg er ikke helt sikker. Hver av vognene har sin sjarm ;-) Anonymous poster hash: 196c9...5fd
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har inntrykk av at emmaljunga og sånn "joggevogn" er status vogner. Selv kjøpte vi en ny simo da vi skulle ha nr 1. Det ble den fordi det var på fen tiden den eneste vognen som var GARANTERT vanntett. I og med at vi er veldig mye ute og bor på vestlandet så ville vi ha det. Forøvrig veldig fornøyd med vognen, den har blitt godt brukt både hjemme og i bhg av to barn og fremstår ennå som ny Anonymous poster hash: f8646...dd7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Har trillet Emmaljunga en del da jeg passet et barn som hadde denne og jeg synes den var utrolig stor og tung! Simo er i allefall litt lettere og fjærer bedre,men det er også en stor vogn. Anonymous poster hash: 80c83...046
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #15 Skrevet 24. mai 2014 Syns de emmajunga vognene med flate lave hjul er helt grusom. Må være store gode hjul Anonymous poster hash: 6b94a...8f9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Her er det omvendt, nesten ingen har simo eller emmaljunga. Her går det i Mb, teutonia, tfk og andre trehjulinger. Jeg valgte simo selv pga den var billig og stødig på veiene her. Tåler bra å stå i buss uten å velte ( har dårlig erfaring med 3 hjulinger og svinghjul der) og tåler å ha mye under. Anonymous poster hash: 131ac...d70
Rediken Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har både en simo og emmaljunga, men den soleklare favoritten er en cooptralle jeg kjøpte for 75 kr på loppemarked.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå