Gå til innhold

emajunga el simo vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er barn nr 3. Jeg har tenkt å bruke den lenge både som dypvogn og Sportsvogn:-)

Hvem hadde du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo hvis du skal trille på all slags føre og underlag. Den holder fra nyfødt til barnet er ferdig med vogn. Veldig god kvalitet,så du kan få igjen litt for den når dere ikke trenger den lenger.

Skrevet

Jeg har emmaljunga og hater den så da ville jeg sagt Simo. Det er bedre fjerning på Simo og derfor er den lettere å trille. Ellers er Brio Happy en tilsvarende vogn, og den er mye bedre og langt lettere enn både simo og emmaljunga. Billigere er den også

Skrevet

Har emmaljunga duo Edge. Det er en litt tung vogn. Men synes det har vært fantastisk!

God å trille, god komfort til barnet, den kommer seg fram der f.eks en stokkevogn hadde gått under.

Simo er også en god vogn, men hater fjæringen på dem! Også synes jeg emmaljunga er mye penere å se på, og får en følelse av den er litt eksklusiv, for den som liker det!:)

Anonymous poster hash: 2b2ca...b28

Skrevet

Ville valgt Brio happy. Like stor som Simo, men mye lettere!

Anonymous poster hash: 3f70c...d6f

Skrevet

Ville helt klart valgt Emmaljunga, syns de er både penest og best å trille :)

Anonymous poster hash: b392e...336
Skrevet

Ville tatt emmaljunga city cross God kvalitet,den er nett og lett vogn og tar liten plass i bilen,ja den er dyrere en Simo men er utrolig fin etter min smak. Simo sin er billigere men tyngre vogn tar veldig plass i bilen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...