Gå til innhold

Må le av alle "hvite" interiørbilder folk legger ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk har fått en oppfatning av at de har verdens råeste hjem bare fordi de har en vase med noen kvister på bordet, og en lys sofa. På barnerommet er det selvsagt ugler og vimpler, og de har det bare såååå annerledes enn andre, og er sååå kreative.

Idioter

Anonymous poster hash: c7eb3...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en idiot

Anonymous poster hash: 27865...eee
Skrevet

Interiøret er temmelig likt hos mange folk.

Anonymous poster hash: 1fd95...59e

Skrevet

Så hyggelig at det skal så lite til for å få deg til å le. Du er nok et sprudlende og positivt menneske.

Men er det ikke kjekkere å le med folk enn av dem?

Skrevet

Jeg ler jeg også, selv om jeg er en av dem. Kählervase med kvister og hvite vegger. Men gah, er så lei av den saueflokkulturen! Håper jeg en gang klarer å finne min egen stil. Heldigvis trakk jeg streken ved veggord, cottonballs og vimpler ;)

Anonymous poster hash: bba69...0c3
Skrevet

Føler du deg truffet eller?

Du er en idiot

Anonymous poster hash: 27865...eee

Anonymous poster hash: 9e82c...4f5

Skrevet

ENIG!!

Jeg kjøpte en brun sofa, det mente kollegaene mine var ganske "spenstig det da!" At det var et modig valg...Haha:-p

Folk har angst for farger her vet du:-)

Anonymous poster hash: 89b00...cc6

Skrevet

Jeg malte alle mine hvite møbler når hvitt ble så populært! Alt ble malt grått og folk syntes det var spesielt valg av meg, men nå er jo grå møbler på tur inn! Hva skal jeg gå for nå da? Rosa?:P vanskelig og finne noe fint som ikke alle har som også ikke blir populært innen kort tid😊

Anonymous poster hash: b4cf6...f7c

Skrevet

Vi har det mye hvitt og grått, noe jeg er veldig glad for :) Har tre vennepar som har en del mørke, tunge møbler og gardiner og det får hjemmene deres til å se veldig små og gammeldagse ut. Men smaken er som baken, og så lenge man trives selv og barna koser seg så er jo alt greit. Irriterer meg ikke at vi har bestevenner med klumpete, store, mørke sofaer som sluker alt dagslyset i stua, men vi er glade for at vi slipper å bo der selv :)

Anonymous poster hash: 06689...e22
Skrevet

Er det noe mål i seg selv å være sååå annerledes enn alle andre da? Det viktigste er vel at man trives og liker hvordan man har det rundt seg. Ser ikke helt det komiske i det. 

Skrevet

Vi har en salig blandig av ditt og datt hjemme. Og jeg kjenner mange med hvite hjem. Det er ikke så veldig orginalt, nei. Men hva så? :)

De synes det er fint, og jeg er der jo bare på besøk. Det er nok ikke alle som liker vår sofa, mørkebrune benker og grønne planter over alt heller.

Anonymous poster hash: 41fb5...852

Skrevet

Jeg elsker vimpler, litt ugle er søtt og

Men er fult klar over at dette er trendy for tia.

At du kaller meg idiot for at du ikke liker det er vem heller stusselig.

Hilsen lykkelig vimpelidiot

Anonymous poster hash: 4c763...30e

Skrevet

Jeg synes hvite hjem er fine, det skal jeg innrømme. 

Men det som er blitt så kjedelig, er at designmøbler/ting/tang er blitt så mainstream. Misforstå meg rett, ingenting direkte galt i det. Men før kikket man gjennom interiørblad å få inspirasjon - ikke til å LØPE OG KJØPE, men altså..... INSPIRASJON.

Nå har faen meg folk flest fått så god råd (eller, jeg vet ikke sånn egentlig - lånt seg råd?) at interiørblad ikke lenger er til inspirasjon, men en ren handleliste. 

Fem minutt etter at månedens utgave putter kobberlamper på forsiden, så har halve verden kjøpt akkurat DEN kobberlampen. Og stua blir malt om sånn alt etter hvordan vinden blåser- Sånn er det iallfall i min omgangskrets nå om dagen.

Altså, er det bare jeg eller er vi på god marsj inn i en ny jappetid? (med påfølgende magaplask). Eller er det bare vi som har blitt så voksne med hus og hjem, at det er dette som er og alltid har vært normalen?

Guden skal vite at det ikke er den normalen jeg er vokst opp i iallfall. Men jeg kjenner jo på KJØPElysten jeg også....desverre. 

Skrevet

Hvite hjem er fint og stilig det altså, men kunne aldri hatt det selv. Orker ikke å være livredd for å få en flekk som ikke vil vekk på møblemanget. 

Mitt interiør er en salig blanding av arvet og ikea, i svart, grått, brunt og lilla. Hjemmekoslig synes jeg :) 

Anonymous poster hash: e56c7...e3d
Skrevet

jeg har bare hvite møbler i mitt hjem. men jeg har gulevegger, hvit parkettgulv og blå fliser på kjøkkenet. min leilghet er ikke som resten. selvom jeg har hvite møbler;)

Skrevet

Da var vel folk idioter på 70-tallet også siden alle hadde teakmøbler, glorete sofa, minimalistisk stil og brunt-grønt-oransje farger?

Elsker hvitt med innslag av natur. Får en indre ro av det, i tillegg til at jeg ikke trenger å løpe rundt med støvkluten hver dag.

Anonymous poster hash: 24f17...dfe
Skrevet

Så hyggelig at det skal så lite til for å få deg til å le. Du er nok et sprudlende og positivt menneske.

Men er det ikke kjekkere å le med folk enn av dem?

Du skal ikke undervurdere det å le av folk. Det kan være rasende festlig selv om det ikke er pent gjort.

Skrevet

Folk har fått en oppfatning av at de har verdens råeste hjem bare fordi de har en vase med noen kvister på bordet, og en lys sofa. På barnerommet er det selvsagt ugler og vimpler, og de har det bare såååå annerledes enn andre, og er sååå kreative.

Idioter

Anonymous poster hash: c7eb3...329

Enig, selv om jeg ikke vil gå så langt som å kalle dem idioter. Men litt småteite er de absolutt :)

Skrevet

Eeeh................lyse sofaer, vimpler og ugler...... Noe jeg har gått glipp av?

Mørk sofa jeg, og ikke en ugle i sikte....nærmeste vimpelen er i toppen av stanga tiil nabon ;)

Anonymous poster hash: 7b9f2...35a
Skrevet

Må folk ha det såååå spesielt og nytenkende hele tiden da? Kan ikke folk ha drt slik de trives med uten å bli kalt for idioter?

Anonymous poster hash: d897d...137

Skrevet

Foretrekker å være en idiot, fremfor å ha et interiør jeg ikke trives i.

Anonymous poster hash: 24f17...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...