Gå til innhold

Noen som har erfaringer med babyjogger city mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne. Likte godt at det var god plass i den og at den var lett å slå sammen?

Noen erfaringer? Positive og negative før jeg løper og kjøper?

Anonymous poster hash: 341df...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva du skal med den? Jeg ville aldri hatt den som eneste vogn, men som reisetrille er den super.

Den tar liten plass, er enkel å få med seg, ok å sitte i for barnet og skjermer godt for sol. Det er vel det som er positivt.

Den er elendig på alt annet underlag enn asfalt, håpløs når det er dumper, ingen fjæring og jeg liker ikke at barnet sitter fra meg. I tillegg er det ikke 100 % liggestilling og ikke noe fotbrett.

Så som en ekstra vogn er den veldig ok, men til vanlig er den nesten ubrukelig.

Skrevet

Jeg har den.

Super på asfalt, i butikker, liten og nett så fin på shopping.

Ikke god på grus, gress og skog. Det er en byvogn.

Kalesjen er super! Mange smarte løsninger. Kjempeenkel å klappe sammen, tar minimalt med plass i bilen. Selene er enkle å ta av/på. Og veier lite.

Eneste negative er at den må trilles på asfalt.

Anonymous poster hash: 96caf...6cb

Skrevet

Jeg har sikkert svart på 15 tråder ang denne vognen :) Som de andre sier så er den romslig og lett å legge sammen/sette opp. Jeg triller fint på grusveier med den, men ikke mye småstein osv. Flott solskjerming. Er full liggestilling (selv om ei her mener noe annet), men riktig at det ikke er fotbrett. Bena vil altså bli liggende nedover. Null problem med det her i gården. Jeg foretrekker nok min Emmaljunga city cross når jeg skal gå langt, men korte turer og kjøpesenter er den super! Vi har brukt den på gress også. Merker ikke noe ubehag ved det. Mulig det har noe å si hva slags fremhjul man velger? Jeg har den med to tette småhjul foran. Den tar liten plass og vi har alltid hatt den med på reiser.

Anonymous poster hash: 6869b...91d

Skrevet

Takk. Vi har kjøpt den nå. Det er en vogn som skal brukes til handling, transport til barnehage og korte turer i nærområdet. Til fjellturer og ulendt terreng bruker vi bæresele uansett.

Kommer nok til å bruke den som eneste vogn. Men bor midt i byen så det er ikke mye grusveier og lignende.

Den andre vognen som vi hadde ble så knotete da vi måtte ta av sittedelen hver gang vi skulle legge den sammen.

Skrevet

Anbefaler babyjogger city mini gt :) Den har litt større gummihjul, som gjør den bedre på grusvei. I tillegg kan håndtaket justeres. Men det er jo en trille, ikke en sportsvogn.

Skrevet

Anbefaler babyjogger city mini gt :) Den har litt større gummihjul, som gjør den bedre på grusvei. I tillegg kan håndtaket justeres. Men det er jo en trille, ikke en sportsvogn.

Vi har punktert 2 ganger så styrer langt unna lufthjul.

Hi

Skrevet

Jeg vurderte også den, men valgte elite heller. Hadde nok tatt mini GT om de hadde hatt den inne, men måtte ha vogn samme dagen. Jeg triller litt på grus også så vanlig mini var ikke god nok. Dårlige hjul også.

Anonymous poster hash: 9c94d...509

Skrevet

Jeg har ikke følt behov for å justere håndtaket :) ikke mannen heller (161 cm og 188 cm). Har en Emmaljunga og, der justerer vi opp og ned, siden den i utgangspunktet er veldig lav.

Anonymous poster hash: 96caf...6cb

Skrevet

Jeg har ikke følt behov for å justere håndtaket :) ikke mannen heller (161 cm og 188 cm). Har en Emmaljunga og, der justerer vi opp og ned, siden den i utgangspunktet er veldig lav.Anonymous poster hash: 96caf...6cb

Jeg er 1.60 og mannen 1.87, så det er nødvendig å kunne endre på høyden :) Og sen er mye bedre å trille enn den vanlige city'en, synes jeg. Og ingen punktering så langt, har hatt den nesten 1 år :)

Skrevet

Kjøp city mini gt! Knallfornøyd med den, bedre hjul enn city mini:)

Anonymous poster hash: b5cd9...987

Skrevet

Vi så på den men valgte den bort pga at vi ikke ønsket lufthjul.

Hi

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår, men har brukt den som ferietrille da barnet var litt eldre. Lang i ryggen, så han kan brukes lenge. Ellers bruker vi city crossen som turvogn

Skrevet

Vi så på den men valgte den bort pga at vi ikke ønsket lufthjul.

Hi

Bedre hjul og håndtak med mini gt. Og det er IKKE lufthjul på den selv om det ser slik ut. Selger disse vognene selv.

:)

Anonymous poster hash: 418f6...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...