Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Får dere bestemme kjønn, alder og fra hvilket land selv? Anonymous poster hash: 1891d...361
millemille Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Kjenner noen som har adoptert. De fikk komme med ønsker om kjønn og alder, men fikk ingen garantier på at de kom til å bli innfridd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 du får bestemme land. & om du leser litt om de landene man kan velge mellom ser man jo hvor man mest samsynlig får gutt eller jente. kina adopterer ut nesten bare jenter, india mest gutter osv. det meste av dette står på sidene eller så kan du jo spørre på adopsjons sider på facebook? vet interadopt har en gruppe for kommene adoptivforeldre bla. Anonymous poster hash: f395a...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå