itb Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg mener gravidmage altså kan jeg sole den eller må den være tildekket?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Du kan sole den Anonymous poster hash: 42dbc...128
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Jeg koser meg i sola og slipper ut magen også. Men ligger ikke lenge og steiker, tar pauser i skyggen og drikker masse vann. Ikke farlig med litt sol øå magen, men farlig for foster hvis moren blir overopphetet.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Like sunt som det er for moren å få D-vitaminer er det også for fosteret.Husker jeg leste en artikkel hvor de viste til at mødre som hadde blitt gravide i høsten, var det større risk at barnet skulle utvikle noen sykdommer pga. mangel på D-vitamin. Altså, moren var lite eksponert for sol. Anonymous poster hash: b2324...b99
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Like sunt som det er for moren å få D-vitaminer er det også for fosteret. Husker jeg leste en artikkel hvor de viste til at mødre som hadde blitt gravide i høsten, var det større risk at barnet skulle utvikle noen sykdommer pga. mangel på D-vitamin. Altså, moren var lite eksponert for sol. Anonymous poster hash: b2324...b99 Ja, huff,vi som ble gravide om høsten er dårlige mødre. Anonymous poster hash: 42dbc...128
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Gravide skal være forsiktige med sol. Det blir fort for varmt. Anonymous poster hash: e04ff...412
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Like sunt som det er for moren å få D-vitaminer er det også for fosteret. Husker jeg leste en artikkel hvor de viste til at mødre som hadde blitt gravide i høsten, var det større risk at barnet skulle utvikle noen sykdommer pga. mangel på D-vitamin. Altså, moren var lite eksponert for sol. Anonymous poster hash: b2324...b99 Ja, huff,vi som ble gravide om høsten er dårlige mødre. Anonymous poster hash: 42dbc...128 Er samma det for meg om når en velger å bli gravid, jeg viste til HI at det bare er sunt å få sol på mamma magen. Så den holdningen din kan du bare kutte ut, vet om 5 åringer som hadde svart bedre enn det du kom med. Anonymous poster hash: b2324...b99
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Like sunt som det er for moren å få D-vitaminer er det også for fosteret. Husker jeg leste en artikkel hvor de viste til at mødre som hadde blitt gravide i høsten, var det større risk at barnet skulle utvikle noen sykdommer pga. mangel på D-vitamin. Altså, moren var lite eksponert for sol. Anonymous poster hash: b2324...b99 Ja, huff,vi som ble gravide om høsten er dårlige mødre. Anonymous poster hash: 42dbc...128 Leste du virkelig ut i fra det svaret, at hun mener at folk som føder på høsten er dårlige mødre? Da trenger du briller. Anonymous poster hash: 98860...778
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Gravide skal være forsiktige med sol. Det blir fort for varmt. Anonymous poster hash: e04ff...412 For hvem? Fosteret varmeveksler med mor, så med mindre mor stiger i kjernetemperatur har fosteret det helt fint. Og hvis ikke, da hadde det jo vært kjempeproblem hver gang en gravid får feber... Det har labbet gravide rundt i diverse tropiske strøk og ørkenlandskap siden tidenes morgen, så så lenge mor er frisk og er i stand til å temperaturregulere seg selv går det nok strålende. Anonymous poster hash: 1eff3...d61
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Like sunt som det er for moren å få D-vitaminer er det også for fosteret. Husker jeg leste en artikkel hvor de viste til at mødre som hadde blitt gravide i høsten, var det større risk at barnet skulle utvikle noen sykdommer pga. mangel på D-vitamin. Altså, moren var lite eksponert for sol. Anonymous poster hash: b2324...b99 Ja, huff,vi som ble gravide om høsten er dårlige mødre. Anonymous poster hash: 42dbc...128 Leste du virkelig ut i fra det svaret, at hun mener at folk som føder på høsten er dårlige mødre? Da trenger du briller. Anonymous poster hash: 98860...778 Ja jøss. Det tenkte jeg også. Hvem ER disse her inne som leser alt med vond vilje og responderer med surmaga kommentarer? Til deg som bare er sur og grinete. GÅ TIL TERAPI. Du må ha det fryktelig vondt med deg selv. Anonymous poster hash: f06e6...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå