Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har i alle år hatt mye vondt i underlivet, og har derfor jevnlig vært hos gynekolog. Det blir alltid tatt en rekke tester, men ingen oppfølgning. Derfor ender det alltid med at jeg etter en tid blir henvist til en ny gynekolog, og samme greia om igjen. Nå har jeg vært gjennom en kikkhullsoperasjon fordi jeg ikke blir gravid igjen, vi har prøvd i 2 år. Operasjonen viste at jeg er steril fordi egglederne mine er fullstendig ødelagte, og de mener at dette skyldes en klamydia infeksjon. Min fastlege ble veldig overrasket over dette, og har gått gjennom hele journalen min uten å finne et eneste ord om klamydia. Jeg har aldri fått det påvist, og dermed heller ikke blitt behandlet for det.... Snakket med et par venner om dette, og de mente jeg burde kreve pasientskadeerstatning. Er det noen vits? Er det noen her som kan noe om dette? Anonymous poster hash: bc8e4...ea2
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Har du bedt om utredning for kjønnssykdommer da? Anonymous poster hash: 5ca1c...36a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Nei det er ingen vits. Du har ikke lidd noe økonomisk tap av dette. Ellers er det ikke en leges feil at du har hatt en seksuell overførbar sykdom. Dette vises ikke på prøver om du har gått med det lenge og sykdommen er over. Anonymous poster hash: caa87...fca
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ble voldtatt som barn og fikk klamydia. Dette ble påvist flere år etterpå fordi det aldri ble undersøkt. Jeg vet at det må ha vært den gangen for jeg hadde ikke sex med noen andre før flere år etter. Etter testen som påviste klamydia. Er steril i dag og får ikke noe erstatning så tror dessverre det er en tapt sak for deg og. Anonymous poster hash: c433f...fd9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Det er da ingen legersom har skyld i at du har ubeskyttet sex og ikke tester deg for kjønnssyksdommer. Det er ditt ansvar. Anonymous poster hash: 5ca1c...36a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Har hi sagt at det er legens skyld at hun har ubeskyttet sex da? Må dere skjerpe dere! Hi skriver at at hun har vært til flere gyn undersøkelser, og en av gyns oppgaver er å utelukke kjønnssykdommer, dette er prossedyrer ved gynundersøkelser! merkelig at det ikke har blitt tatt slike tester! Anonymous poster hash: d3d3f...b1c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Hi her. Jeg mener ikke at det er legens skyld at jeg har fått klamydia, men at dette aldri er oppdaget, eller evnt. formidlet meg. Har vært hos gyn ca 5 ganger i året de siste 6 årene pga smerter, og det tas alltid prøver for å utelukke kjønnssykdommer. Ang. Økonomisk tap så blir det det nå når vi skal i gang med prøverør i følge fastlegen. Vi hadde ikke så mye tid sist jeg var der, så jeg tenkte å høre her i mellomtiden før jeg skal tilbake neste uke :-) Anonymous poster hash: bc8e4...ea2
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ble voldtatt som barn og fikk klamydia. Dette ble påvist flere år etterpå fordi det aldri ble undersøkt. Jeg vet at det må ha vært den gangen for jeg hadde ikke sex med noen andre før flere år etter. Etter testen som påviste klamydia. Er steril i dag og får ikke noe erstatning så tror dessverre det er en tapt sak for deg og. Anonymous poster hash: c433f...fd9 Hi her. Jeg mener ikke at det er legens skyld at jeg har fått klamydia, men at dette aldri er oppdaget, eller evnt. formidlet meg. Har vært hos gyn ca 5 ganger i året de siste 6 årene pga smerter, og det tas alltid prøver for å utelukke kjønnssykdommer. Ang. Økonomisk tap så blir det det nå når vi skal i gang med prøverør i følge fastlegen. Vi hadde ikke så mye tid sist jeg var der, så jeg tenkte å høre her i mellomtiden før jeg skal tilbake neste uke :-) Anonymous poster hash: bc8e4...ea2 Jeg skrev innlegget som er sitert øverst. Vi har også vært gjennom prøverør og hatt store kostnader med dette, fikk likevel ikke erstatning fordi de mente det ikke var en feil av legene. Tviler på at du får det, men håper selvfølgelig at du gjør det Anonymous poster hash: c433f...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå