Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Noen som gjetter HVEM som er neste Vi Menn pike?? Dere blir nok ikke sjokkerte hvis jeg sier hvem! *kremtfrkHeitmann* Anonymous poster hash: 1a95d...f06
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Grøsser. Pen fra haka og ned da.... Anonymous poster hash: f9ed4...9f4
Elina Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Vet ikke hvem det er engang. Men samma det Blir egentlig aldri sjokka over hvem som kler av seg for litt oppmerksomhet. Eller om det var Mette Marit så ville jeg nok blitt forundret....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Vet ikke hvem det er engang. Men samma det Blir egentlig aldri sjokka over hvem som kler av seg for litt oppmerksomhet. Eller om det var Mette Marit så ville jeg nok blitt forundret....Kort fortalt! Alenemor til 2 småbarn under 2' år! Har ingen utdannelse og eier ikke nåla i veggen. Inntekten er utbetalinger fra Nav og en blogg hvor hun hetser sine lesere ved så og si ved hvert innlegg. Har likevel skyhøyt forbruk på sine barn, da hun mener merkeklær er det beste for ungene, samt at hun støtt og stadig fyller leppene sine med dritt ( noe man ikke skal gjøre når man ammer, men hva gjør man ikke for "skjønnheten") og ordner vippene i den tro at hun blir penere! For å opprettholde sine dyre vaner så måtte hun før jul kaste klærne for nok ett herremagasin, samt spille inn sextelefonreklame. Og nå står altså vi menn for tur! Og jeg og leserne av bloggen hennes?? Vi er ifølge henne selv, bare sjalu på alt hun har i livet!!! DA blir jeg sjokkert :-) Anonymous poster hash: 1a95d...f06
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Vi menn.... Er da et helt kurrant blad det? Leser det selv på hytta, der faren min legger de igjen Ellers følger jeg ingen bloggere så skyt ikke meg Anonymous poster hash: 39b00...1cc
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Vi menn.... Er da et helt kurrant blad det? Leser det selv på hytta, der faren min legger de igjen Ellers følger jeg ingen bloggere så skyt ikke meg Anonymous poster hash: 39b00...1cc Joda, vi menn eier ok blad i seg selv det! Men det er ikke gitt at alle og enhver flasher seg der likevel! Anonymous poster hash: 1a95d...f06
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Være lettkledd i Vi Menn er ikke ensbetydende med at du er pen. Det betyr du har pumpet sparepengene dine inn i lepper og bryst. Anonymous poster hash: 3d8b3...082
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Hver en pike som velger å la seg avbilde i Vi menn burde skjemmes dypt og inderlig! Blir så utrolig flau på deres vegne. Og den utrolige teite teksten! Grøss! Anonymous poster hash: 443f8...45a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Vet ikke hvem det er engang. Men samma det Blir egentlig aldri sjokka over hvem som kler av seg for litt oppmerksomhet. Eller om det var Mette Marit så ville jeg nok blitt forundret....Kort fortalt! Alenemor til 2 småbarn under 2' år! Har ingen utdannelse og eier ikke nåla i veggen. Inntekten er utbetalinger fra Nav og en blogg hvor hun hetser sine lesere ved så og si ved hvert innlegg. Har likevel skyhøyt forbruk på sine barn, da hun mener merkeklær er det beste for ungene, samt at hun støtt og stadig fyller leppene sine med dritt ( noe man ikke skal gjøre når man ammer, men hva gjør man ikke for "skjønnheten") og ordner vippene i den tro at hun blir penere! For å opprettholde sine dyre vaner så måtte hun før jul kaste klærne for nok ett herremagasin, samt spille inn sextelefonreklame. Og nå står altså vi menn for tur! Og jeg og leserne av bloggen hennes?? Vi er ifølge henne selv, bare sjalu på alt hun har i livet!!! DA blir jeg sjokkert :-)Anonymous poster hash: 1a95d...f06 Jeg skjønner ikke hva du vil med disse Rannveig innleggene dine? Du må nok være sykelig opptatt av hun. Hva hun gjør og ikke gjør er hennes egen sak, ikke din. Aldri skjønt behov for å snakke dritt om andre mennesker, bloggere, rannveig, villa paprika, Fotballfrue osv.. La dem leve sitt liv og konsentrer deg heller om ditt. Anonymous poster hash: 60108...618
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Vet ikke hvem det er engang. Men samma det Blir egentlig aldri sjokka over hvem som kler av seg for litt oppmerksomhet. Eller om det var Mette Marit så ville jeg nok blitt forundret....Kort fortalt! Alenemor til 2 småbarn under 2' år! Har ingen utdannelse og eier ikke nåla i veggen. Inntekten er utbetalinger fra Nav og en blogg hvor hun hetser sine lesere ved så og si ved hvert innlegg. Har likevel skyhøyt forbruk på sine barn, da hun mener merkeklær er det beste for ungene, samt at hun støtt og stadig fyller leppene sine med dritt ( noe man ikke skal gjøre når man ammer, men hva gjør man ikke for "skjønnheten") og ordner vippene i den tro at hun blir penere! For å opprettholde sine dyre vaner så måtte hun før jul kaste klærne for nok ett herremagasin, samt spille inn sextelefonreklame. Og nå står altså vi menn for tur! Og jeg og leserne av bloggen hennes?? Vi er ifølge henne selv, bare sjalu på alt hun har i livet!!! DA blir jeg sjokkert :-)Anonymous poster hash: 1a95d...f06 Jeg skjønner ikke hva du vil med disse Rannveig innleggene dine? Du må nok være sykelig opptatt av hun. Hva hun gjør og ikke gjør er hennes egen sak, ikke din. Aldri skjønt behov for å snakke dritt om andre mennesker, bloggere, rannveig, villa paprika, Fotballfrue osv.. La dem leve sitt liv og konsentrer deg heller om ditt.Anonymous poster hash: 60108...618 Gjør som jeg vil jeg, og bryr meg døyten om hva DU måtte mene! Anonymous poster hash: 1a95d...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå