Gå til innhold

Lørdag er vel elsk i seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er ikke sol ute, men lufta er crisp og klar etter nattens voldsomme regn og tordenskrall. Jeg liker lukta av regn; den rett etterpå - så friskt og klart! Særlig for en som lider litt under tyngden av torden og lummert vær - har jo hatt hodepine i en uke...

Ellers så er det lørdag, vi skal på biblioteket, kjøpe is og bare kose oss!

Elskelig lørdag til dere alle 💕💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lørdag er elsk ja :)

Har akkurat slengt inn både brød og rundstykker i ovnen, ungene orket ikke vente så de ville heller ha havregrøt. 

Kjenner igjen den hodepinen ja Helle_Høygir, den har ikke gitt seg hos meg enda, ligger regn og torden i Oslolufta i dag og. 

Siden været er så ustabilt så tenker jeg vi bare drar på en aldri så liten harrytur, mor trenger muligens en ny mummikopp (har jo bare 35) fra Iittala Outlet. 

Må legge til et bittelite hat, selv med rettetang, gele og spray krøller håret seg i denne lufta! 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Litt begge deler her

Elsk først i det minste

Helg

Sol

Jeg slipper å fyre i

Vasket bilen utpå og inni igår så den er ren som et glis når vi skal ut på tur idag

Ingen planer i helga

Mannen kom hjem igår

Hat

Mannen kom hjem igår når barna sov, men han gidder ikke stå opp for å være sammen med dem. Eller i det hele tatt lage mat til dem.

Barna startet dagen med å krangle og sloss og ødela hele den gode stemningen som var.

Jeg er nesten blakk.. godt det er lønn på mandag og godt det finns backup kontoer med mere penger :D Så kanskje litt elsk inni der og :)

Skrevet

Må legge til et bittelite hat, selv med rettetang, gele og spray krøller håret seg i denne lufta! 

Krøller er fint! Ingen grunn til retting, krøll i vei, mer krøller til folket!

Skrevet (endret)

Lørdag er megaelsk, og denne i særdeleshet.

• Foreldrene mine! Fineste i verden!
  • Oslo! I dag har jeg i tillegg til marka gjort Tjuvholmen, Sankthanshaugen, ute-øl, vietnamesisk i Torggata, og loffing i Botanisk hage. Elsketielsk! Det er strålende sommer, alt blomstrer, syrinene henger tunge på Uranienborg, bygartnerne har plantet de mest utrolige bed med tulipaner, og folk er avkledde og glade.
  • Været! Varmt allerede kvart over seks da jeg dro ut, men tung himmel - jeg var glad jeg hadde shorts.
  • Rakk å stappe to breddfulle industristørrelse vaskemaskiner og få hengt dem opp i tørka før jeg dro til byen.

Nå har jeg tenkt å hvile mine såre labber resten av dagen, det er også elsk. Har vann med lime og kald Arrow i kjøleskapet - og fred og ro. Skal høre musikk og brette tøy og pare sokker...

Endret av sug lut
Skrevet

Puh, her gikk jeg jaggu rett i veggen etter en knall travel uke. Heldigvis beordret mannen meg i seng mens han og unga tok handling. Så nå er jeg ør i hodet etter 2,5 timer(!) på puta. Vesla har servert meg lørdagsgodt, mannen lager middag, og jeg trur jaggu jeg hørte en rødvin som ble åpnet. Ligger an til en fin lørdagskveld :)

Skrevet

Fikk sove til 11.30 idag, for så å gå tur med småttisene opp til foreldrene mine. 

Fått nytt treningstøy som får rumpe og pupper til å se hotte ut.

Lørdagsgodt innkjøpt.

Sushi til middag og deilige bær med vaniljekesam til dessert.

Sol.

Kongeparken imorra.

:)

Skrevet

Lørdag er ikke bare elsk... Måtte være på jobb kl8 og var hjemme igjen først kl.19, da hadde jeg sittet ca 10 min i løpet av tiden på jobb, mens jeg kastet i meg litt mat. Ellers var det fullstendig kaos hele dagen. 

Nå er det heldigvis bare elsk, mett etter en god middag, masse godteri og friends på tv. Og unger som holder på å sovne.

Skrevet

Hmmm.. nei. Ikke i dag. Neste lørdag, forhåpentligvis.

Skrevet

Har kort hår og verdens dølleste sveis når det krøller seg.... 

Skrevet

Da må du spare til langt, rett og slett ;)

Skrevet

Da må du spare til langt, rett og slett ;)

Da får det vente til over sommeren, det ullhåret her er rimelig kjipt å ha liggende i nakken i varmen... 

Skal få booket meg frisørtime nå snart for å få fikset opp sveisen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...