Gjest Løvemusene Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Elsker serien! ❤Venter i spenning på sesong 5. I mens, hva syns dere om serien? Hva er dine tanker rundt hva som er årsaken til utbruddet?? Hvem er din favoritt? Min er desidert Daryl ❤
PeppaPig Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Ja, digger Walking Dead! Men har ikke sett sesong 4 enda Når den ble sendt på tv her så rakk jeg aldri å se den, og den kommer ikke på Netflix før til høsten mest sannsynlig så jeg smører meg med tålmodighet enn så lenge. Gidder ikke betale penger for å se den (tror jeg hverfall hehe. Kanskje jeg faller for fristelsen i løpet av sommeren) Min favoritt er også Daryl!
Prinsesse07 Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Kjempe spennende serie! Klarer nesten ikke å vente på neste sesong Blir nok en veldig spennende sesong start!
Gjest Løvemusene Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Men tv Norge starter jo å sende sesong 4 rundt disse uker! 😊 Bra det ikke bare er jeg som sikler på han hihi!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Jeg venter også i spenning på sesong 5! Trodde ikke jeg ville like en sånn serie, men jeg elsker den! Vet ikke helt hvem som er min favoritt, men jeg liker Glenn veldig godt. Han var bare en helt annen karakter enn det jeg trodde da jeg først så ham i serien. Men jeg liker ikke dama hans da. Carol er også en ganske tøff dame. Øverst troner nok Daryl, digger den mannen! Er spent på hva som skjer i sesong 5! Forsåvidt har det alltid irritert meg at han glupingen som skal til Washington ikke ser så smart ut. Han ser helt bondeknøl ut og det irriterer meg så! Anonymous poster hash: 724a5...18f
Gjest Løvemusene Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Helt enig, er noe rart med den fyren der, som hevder at han vet årsaken! Hvorfor kan de ikke fortelle oss det 🙈 Jeg venter også i spenning på sesong 5! Trodde ikke jeg ville like en sånn serie, men jeg elsker den! Vet ikke helt hvem som er min favoritt, men jeg liker Glenn veldig godt. Han var bare en helt annen karakter enn det jeg trodde da jeg først så ham i serien. Men jeg liker ikke dama hans da. Carol er også en ganske tøff dame. Øverst troner nok Daryl, digger den mannen! Er spent på hva som skjer i sesong 5! Forsåvidt har det alltid irritert meg at han glupingen som skal til Washington ikke ser så smart ut. Han ser helt bondeknøl ut og det irriterer meg så! Anonymous poster hash: 724a5...18f
PeppaPig Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Men tv Norge starter jo å sende sesong 4 rundt disse uker! Bra det ikke bare er jeg som sikler på han hihi! Har de ikke vist sesong 4 i Norge enda? Bor i usa så sendeplanen er litt ulik her Jeg leste et intervju med han som har laget serien og da sa han at de ikke kom til å gå innpå årsaken til utbruddet fordi det var ikke det som var viktig i serien Men dette var rett etter at sesong 1 var ferdig, kanskje de har endret mening etter det. Noen som har lest tegneserien foresten? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Walking_Dead_(comic_book)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Elsker serien, men synes den har tapt seg. Min favoritt er Rick <3 Anonymous poster hash: 12779...ac5
NormaJean Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Sesongstart i dag på TVNorge :-) Men vi har det på serieopptak, syns 23.30 er litt sent!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Elsker den serien. Min favoritt er Darryl. Åhhh, han er skikkelig styggkjekk, skitten, svett og SEXY. Kunne gjerne tenkt meg å bli reddet av han. Savner Amy og Dale, han gamle mannen med campingbilen. Anonymous poster hash: b1b79...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå