Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hadde en diskusjon med sambo her, har en gutt på 3år som har revet seg litt i tissemann og dratt forhuden tilbake. Siden han hadde begynt fra forhuden tilbake mente mannen at da må han begynne vaske seg under forhuden? Jeg trodde ikke det skulle være nødvendig i en så ung alder? At det ¨renset¨ seg selv, at de kan bli irritert og kansje sopp om man er for renslig? Anonymous poster hash: 4108d...bdc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Det er individuelt når forhuden løsner fra glans. Be barnet skylle med lunket vann under forhuden, det er nok. Såpe kan irritere og lage grobunn for sopp! Anonymous poster hash: ec73c...32f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 En eller annen gang mellom 5 og 7 år mener jeg helsesøster sa var vanlig, men det er individuelt. Det hun sa var at vi aldri skulle gjøre det, men vente til barnet gjorde det selv, for da var det klart. Jeg sa bare til guttene mine at de skulle dra tilbake når de sto i dusjen og skylle den godt jeg.. Anonymous poster hash: e9934...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå