Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jenta vår ble 3år i januar og da sluttet vi m smokk. Det gikk veldig fint og hun spurte ikke etter den. MEN hun sov så lite på natten, gråt ikke etter smokken men veldig urolig. Urolig ble hun også i barnehagen selv om hun aldri brukte smokk der og ikke sov der heller. Hjemme på kveldene før leggetid ble hun helt merkelig og kroppen var på en måte i helspenn hele døgnet. Hun klarte liksom ikke roe ned. Etter 1.5mnd og time m både lege og helsestasjon fikk vi råd om å begynne med smokken igjen på natten. Resulterte i en helt ny jente og harmoni i kroppen. Nå maser folk rundt om hun ikke bør slutte med smokk osv. Men er det så himla galt å ha denne kosen til barnetv og natten? Kan ikke si at jeg gleder meg så en Anonymous poster hash: 07ce4...8bc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Kan ikke si jeg gleder meg så enormt til en ny periode uten søvn igjen:( Råd og tips ønskes Anonymous poster hash: 07ce4...8bc
Gjest MaJo0812 Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Tannlegen anbefalte oss å slutte med natt smokk ved 4 år.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 La hun få kose seg med smokk Anonymous poster hash: dad87...9e0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 vi sluttet med smokk om natten da de var rundt 4 år. Det gikk veldig fint hos oss, og vi kunne prate med barnet og forklare… Jeg syns jenta deres kan kose seg med smokken litt til Anonymous poster hash: 1539e...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå