Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Har alle fått de nå? Anonymous poster hash: a0309...674
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Håper ikke det, for det har ikke jeg. De står ikke til utbetaling enda. Gjør de det på deg? Anonymous poster hash: 6ad11...bb1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Ikke fått her heller.... Står heller ikke på utbetaling. Må nok vente til siste dag, men her skal de spares uansett så ikke noe stress egentlig. Bare de ikke har glemt meg, det hadde jo ikke vært noe nytt fra den kanten... Anonymous poster hash: 99248...b38
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har heller ikke noe hast med å få de, men ble selv redd for å bli glemt siden man egentlig ikke vet noe sikkert med NAV før man har det i hånda! Anonymous poster hash: 6ad11...bb1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Hva slags ferie-penger??Trodde ikke man fikk ferieoebger fra nav Anonymous poster hash: 78ae3...b91
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Man får feriepenger av sykepenger i alle fall. Ikke på AAP. Anonymous poster hash: fbfd2...166
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Hi her.. Nei, har ikke fått de, og står ingenting til utbetaling. Er bare ikke helt sikker på om jeg får heller.. Arbeidsgiver og nav betalte sykebenger litt omhverandre, så jeg vet ikke..:/ Anonymous poster hash: a0309...674
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Nå står de til utbetaling hos meg. Anonymous poster hash: 6ad11...bb1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Jammen er vi heldige her i Norge Anonymous poster hash: 649f8...0d3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Jammen er vi heldige her i Norge Anonymous poster hash: 649f8...0d3 Skal ikke krangle med deg om det! Anonymous poster hash: 6ad11...bb1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Hva slags ferie-penger??Trodde ikke man fikk ferieoebger fra nav Anonymous poster hash: 78ae3...b91 Man får feriepenger av de første 3 mnd av foreldrepenger, sykepenger og dagpenger. Mindre enn man ville fått om man var i jobb, men man får littegrann Anonymous poster hash: 0e903...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå