Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har sett meg i speilet flere ganger nå og jeg skammer meg over utseende mitt så mye at jeg får lyst til å aldri vise meg ute blant folk. Jeg skjuler dette for mannen og barna mine. Jeg er overvektig og veier en del kilo for mye, jeg har prøvd å godt ned i vekt uten at dette hjelper noe særlig. Jeg føler meg bare helt elendig. Noen gode råd om hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: 581df...83e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Jeg hadde det slik for mange år tilbake. En dag fikk jeg bare nok. Begynte å jobbe sakte mot endring og vektnedgang. La om kosten helt, begynte å være mer aktiv. Noen liker å ha et konkret mål om å gå ned så og så mye innen en viss dato. For meg ble det feil, så jeg stresset ned da jeg ga meg selv en ubestemt dato og mål Innen så og så lenge skal jeg veie mindre enn i dag. Det vil alltid hjelpe på selvfølelsen å være i bedre form. Så se om du kan begynne å trene litt. I dag kan jeg se tilbake på bildene fra den gangen - da jeg tenkte det samme som du gjør nå - og jeg lurer på hvorfor jeg følte det sånn. Selv om jeg var 25 kg overvektig den gang så så jeg faktisk ikke så ille ut som jeg selv den gangen følte det som. Bor du i nærheten av Oslo så har du gode klinikker i Hexeberg, Lindberg eller Balderklinikken. De kan sikkert hjelpe deg med kostholdet. Det viktige er å finne det som er riktig for din kropp, ikke hva som har fungert for andre. Ikke gi opp! Det er mulig å endre! Det vil kreve tålmodighet og en innsats, men du greier det etter hvert! Anonymous poster hash: eee73...0c1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg hadde det slik for mange år tilbake. En dag fikk jeg bare nok. Begynte å jobbe sakte mot endring og vektnedgang. La om kosten helt, begynte å være mer aktiv. Noen liker å ha et konkret mål om å gå ned så og så mye innen en viss dato. For meg ble det feil, så jeg stresset ned da jeg ga meg selv en ubestemt dato og mål Innen så og så lenge skal jeg veie mindre enn i dag. Det vil alltid hjelpe på selvfølelsen å være i bedre form. Så se om du kan begynne å trene litt. I dag kan jeg se tilbake på bildene fra den gangen - da jeg tenkte det samme som du gjør nå - og jeg lurer på hvorfor jeg følte det sånn. Selv om jeg var 25 kg overvektig den gang så så jeg faktisk ikke så ille ut som jeg selv den gangen følte det som. Bor du i nærheten av Oslo så har du gode klinikker i Hexeberg, Lindberg eller Balderklinikken. De kan sikkert hjelpe deg med kostholdet. Det viktige er å finne det som er riktig for din kropp, ikke hva som har fungert for andre. Ikke gi opp! Det er mulig å endre! Det vil kreve tålmodighet og en innsats, men du greier det etter hvert! Anonymous poster hash: eee73...0c1 Takk for et flott innlegg . Jeg skal nok prøve å se lyst på det, selv om det kan være vannskeligt. Anonymous poster hash: 581df...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå