Gå til innhold

Vondt og prikker i hele kroppen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages med vondt bryst og arm, og nå prikker det i både bein og armer hver dag, særlig ETTER jobb når jeg setter meg ned....:S

hva kan dette være......?

Anonymous poster hash: a5a10...ad6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ta deg en tur til legen for å få en ordentlig sjekk. Det kan være alt fra angst til mineralmangel til hjerteproblemer..... eller noe helt annet.

Så bestill deg en legetime over helga :)

Anonymous poster hash: 45bb6...0b0
Skrevet

hjertet er sjekket:-) angst har jeg ikke og mineralmangel er det heller ikke....

dette begynner snaaart å gå på psyken siden jeg ikke får noe ordentlig diagnose, bare "kanskje det er", "det er muligens"....osv....:(

Skrevet

hjertet er sjekket:-) angst har jeg ikke og mineralmangel er det heller ikke....

dette begynner snaaart å gå på psyken siden jeg ikke får noe ordentlig diagnose, bare "kanskje det er", "det er muligens"....osv.... :(

Be om å bli sendt til spesialist i steden for.

Jeg har en del lignende (og mye mer), hos meg er det ubalanse med kobber, noe legene sjelden sjekker selv om de sier de har sjekket "alt" av mineraler.

Jeg får også en del lignende symptomer hvis jeg ikke tar magnesium.

Anonymous poster hash: 45bb6...0b0

Skrevet

jeg blir jo så redd for kreft:-S

alle blodprøvene så fine ut, men vet ikke om det er sjekket for kobber.....

jeg tenker også litt nerver i klem eller noe......uff vet ikke

Skrevet

Jeg har det likedan, og det er en form for migrene hos meg. Går nå på forebyggende medisiner mot migrene, og anfallene har sluttet. Får migrene, svak grad, et par ganger i uka fremdeles, men det er mye bedre, og ingen prikking. Prikkingen var vanligvis ikke kombinert med hodepine, så jeg hadde anfall både med hodepine og denne prikkingen flere ganger i uka.

Anonymous poster hash: d236c...c0b
Skrevet

men jeg har ikke særlig problemer med hodepine...skjønner ingenting:-( får prøve en gang til å ta kontakt med fysio eller så blir det MR neste...klarer ikke vente til jeg er ferdig med graviditeten:-(

Skrevet

Du er gravid? Da er det nok bare det som er grunnen, altså nerver i klem :-) Husker jeg også prikket mye i svangerskapet, særlig i et par fingre. Det er lurt å nevne til legen, men det er faktisk helt normalt å ha det sånn når man er gravid :-)

Anonymous poster hash: d236c...c0b
Skrevet

ja er gravid, men har hatt brystsmerter med stråling i arm leenge, men nå i graviditeten er det blitt verre smerter OG med stikking i stort sett hele kroppen.....:S

Skrevet

Det er helt normalt, sinnsykt ubehagelig er det jo, men normalt. Har det helt likt.

Anonymous poster hash: 2e844...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...