Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Ville dere tydelig sett at jeg var brystopperert. Men arrene mine går skrått og på tvers over hele brystet. Hva ville du tenkt??? Anonymous poster hash: 0d7c9...e1f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Glor ikke så enormt at jeg legger merke til sånt. Registrerer nok at det ser litt annerledes ut, men tenker ikke mer over det/studerer det så nøye... Anonymous poster hash: 180ea...72d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 I den grad jeg hadde tenkt over det, ville jeg sikkert antatt at du hadde fjernet en svulst/vev eller hatt infeksjon etter en operasjon. Men jeg tviler på det hadde opptatt meg tilstrekkelig til at jeg funderte på det. Anonymous poster hash: 61fc8...f1d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Om jeg hadde lagt merke til det ville jeg kanskje tenkt at du hadde hatt en brystreduksjon eller løft. Anonymous poster hash: 5678e...72f
Nodisc Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Det hadde helt komt an på deg, egentlig. Hadde du gikk uttrykk for at du syns det var ubehagelig og flaut å vise det fram så hadde eg nok syns synd i deg, hadde du vert stolt og Ikkje brydd deg om ka dei andre tenkte så hadde eg tenkt mange positive tanka om deg:)
<3 2G <3 Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 At du har operert de av en eller annen grunn. Legger lett merke til hvordan andre ser ut fordi jeg skjemmes veldig av min egen kropp. Men, jeg bryr meg lite om hvordan andre ser ut. Synes de aller fleste har flere positive ting med seg enn meg selv. Selv med arr og overflødig hud
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Om jeg hadde lagt merke til puppene dine og/eller at de var operert hadde jeg tenkt det. At du nok har operert. Jeg har mer enn nok med meg selv og ser kanskje rundt meg, men legger ikke så masse merke til hva jeg ser faktisk.
Tired mama Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Hadde ikke tenkt noen ting. Jeg er operert selv, og det er veldig mange av venninnene mine også. Så helt normalt for meg. Men hadde nok ikke sett det heller. Prøver å unngå og glane på de andre nakne kroppene i fellesdusjer.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Hadde kanskje sett det, men ikke brydd meg nok til å fundere noe videre over hvorfor. Har nok komplekser selv. Selvom det samme gjelder vel med mine ting, at andre har nok med seg selv eller rett og slett ikke bryr seg nok til å ofre det noen tanke Anonymous poster hash: 74475...999
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Dersom jeg hadde sett det hadde jeg tenkt at det var synd at du har så dårlig selvtillit at du opererer brystene. Anonymous poster hash: 667df...b34
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ser som regel ned i gulvet om jeg er i fellesgarderober. Har kroppen full av arr selv, i hovedsak på grunn av selvskadingsarr og litt operasjonsarr, så jeg vet alt for godt hvordan det er å bli stirret på. Nå går jeg uansett sjelden i fellesgarderober, i og med at kroppen min ser så jævlig ut at folk stirrer. Vet at de aller fleste ikke glor på andre, men det er noen som blir alt for fokusert på andre. Anonymous poster hash: 97a33...249
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Dersom jeg hadde sett det hadde jeg tenkt at det var synd at du har så dårlig selvtillit at du opererer brystene. Anonymous poster hash: 667df...b34 Der kom svaret jeg fryktet... Jeg har ikke opperert meg pga kosmetiske grunner... Jeg måtte! Jeg fjernet begge brystene, men har får nye. Anonymous poster hash: 0d7c9...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå