Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 En mor som mishandler babyen sin. Den ligger i senga og hun slår og klyper den. Klarte ikke se hele, og hver gang jeg går inn på FB begynner den spille når jeg går nedover hjemsiden. Noen som har sett den? Hvor kommer den fra? Hvem er det? Anonymous poster hash: 765dc...50d
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Gammel sak, tror det var fra Indonesia (?). Barnet ble tatt fra moren og har det visst bra leste jeg i etterkant av saken.
elinna Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Ja, tror jeg har sett den en gang for lenge siden. Vet ikke hvor den kommer fra, men klikker du øverst i høyre hjørne så kan du skjule den. Da slipper du i alle fall at den begynner å spille hver gang du scroller nedover siden.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Nei. Har ikke venner som legger ut sånt møl! Anonymous poster hash: 5e5a9...5a0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Gammel sak, tror det var fra Indonesia (?). Barnet ble tatt fra moren og har det visst bra leste jeg i etterkant av saken. TAKK!! Godt å høre!! Anonymous poster hash: 765dc...50d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Ja, tror jeg har sett den en gang for lenge siden. Vet ikke hvor den kommer fra, men klikker du øverst i høyre hjørne så kan du skjule den. Da slipper du i alle fall at den begynner å spille hver gang du scroller nedover siden. Var ikke klar over den funksjonen, men nå er det gjort! Takk! Anonymous poster hash: 765dc...50d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg forstår virkelig ikke hva de tenker å oppnå med å vise frem barnemishandling. Anonymous poster hash: e2363...177
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Ja, det er en gammel sak. Det er mormor til barnet som filmer. Anonymous poster hash: beb2c...f9d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Jeg forstår virkelig ikke hva de tenker å oppnå med å vise frem barnemishandling. Anonymous poster hash: e2363...177 De som deler eller de som har laget filmen? Uansett; vet ikke jeg heller hva de ønsker oppnå. Jeg tror desverre mange kan få syke ideer av slike videoer når de spres på den måten. Jeg- som de fleste andre ønsker ikke se, mens andre igjen vil ha andre interesser. Det fins så masse rare folk at en kan bli sprø av mindre. Anonymous poster hash: 765dc...50d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Ja, det er en gammel sak. Det er mormor til barnet som filmer. Anonymous poster hash: beb2c...f9d Fysj! Stakkars barn😢 Anonymous poster hash: 765dc...50d
beibilykke Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 litt glad for jeg leste her nå. så en hadde lagt ut på face og skrev noe at det var så sykt. scrollet fort forbi her jeg sitter med en 11 uker gammel baby,men h har skjet på en ekkel følelse over hva som vises i videoen.uendelig godt om det er sant at barnet er tatt fra dette grusomme kvinnfolket og håper de har fått sin straff
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Det positive med at slike videoer ser dagens lys er at de skyldige som står bak ofte blir tatt. I dette tilfellet har barnet det bra i dag. Vet også om en mann som la ut en video der han mishandlet hunden sin, han ble gjenkjent, hunden ble tatt fra han og omplassert og han fikk fengsels straff. Så har du de idiotene som filmer mens de kjører over fartsgrensen, det mange gjør når de ser slike videoer på youtube er at de tipser politiet og de kan finne ut hvem det er. Det var jo et helt program om slike eksempler på rudetube en dag. Der folk la ut videoer av seg selv mens de gjorde noe ulovlig eller noe som var lite gjennomtenkt. De ble sporet opp og fikk straff. Jeg ser heller ikke slike videoer, men det er så viktig at slike saker får sin plass i media. Jeg lever så godt at ofte har jeg skylapper og glemmer at vi lever i en grusom verden, der tilsynelatende helt normale mennesker mishandler sine barn. Anonymous poster hash: 81fbd...bfe
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 http://edition.cnn.com/2012/05/11/world/asia/malaysia-child-abuse-video/ Her er reportasje om saken, uten bilder og film. Anonymous poster hash: 1651f...937
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Den er helt jævlig. Har en venninne som delte den i går, en utrolig teit ting å gjøre. Jeg rapporterte den og fikk mld fra Facebook om at de ikke så noe galt i den og at de ikke ville fjerne den. Heia face! Anonymous poster hash: 4fdc5...109
Kokken 81 Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Fy flate! Jeg klikker når jeg ser slikt. Godt å høre de ble holdt til ansvar! Hjerte mitt gråtet. Tenk hvor mange sinnsyke skjebner ingen vet om.. blir helt tom.. Ja til pining på slike mennesker. Sorry.!! Pang pang!! Men hjertet mitt dør når jeg ser slike ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå