Gå til innhold

Hvorfor streiker barnehagelærere egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får jo faen ikke noe ut av streik likevel,vi er bare et forbanna vedheng på lærerne,sånn at de har mer slagkragt til å få gjennom sine krav.Og når det er vår tur,så er det ingenting igjen.

Sånn er det,hvert eneste jævla år!!

Kjenner jeg blir så provosert at jeg sprekker!!!!

Anonymous poster hash: 77c90...74b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi har luselønn for å passe på dine og andre sine unger og oppdra morgendagens helter!

Blir sur av dette innlegget ditt!

Anonymous poster hash: 755ff...ffc

Skrevet

Fordi vi har luselønn for å passe på dine og andre sine unger og oppdra morgendagens helter!

Leste du hva HI skrev før du svarte?

Anonymous poster hash: d2cee...bbd

Skrevet

Ser du ikke ut fra innlegget mitt at jeg selv er en barnehagelærer???Jeg er sååå jækla provosert nettopp fordi vi har drittlønn, kun 10 års ansininietet, blir fratatt ubundettida vår og vi står bestandig last og brast ved lærerne,mens de bryr seg rææva om oss!!

Hvorfor skal vi streike når vi ikke får noe likevel???

Skrevet

Skjønner hva du mener hi, det føles ikke som om det skjer så alt for mye. I forhold til utdanningsforbundet, så er nok hensynet til lærerene mye høyere prioritert enn hensynet til barnehagelæreren.

Skrevet

Fordi vi har luselønn for å passe på dine og andre sine unger og oppdra morgendagens helter!Blir sur av dette innlegget ditt!Anonymous poster hash: 755ff...ffc

Ser du ikke ut fra innlegget mitt at jeg selv er en barnehagelærer???Jeg er sååå jækla provosert nettopp fordi vi har drittlønn, kun 10 års ansininietet, blir fratatt ubundettida vår og vi står bestandig last og brast ved lærerne,mens de bryr seg rææva om oss!! Hvorfor skal vi streike når vi ikke får noe likevel??? Anonymous poster hash: 77c90...74b

Bytt yrke om du er så misfornøyd.

Jeg elsker jobben min uansett.

Skrevet

Hva er en "barnehagelærer"? Barnehagetante heter det.

Anonymous poster hash: 42a46...73d

Skrevet

Hva er en "barnehagelærer"? Barnehagetante heter det.

Anonymous poster hash: 42a46...73d

Oh no she didn't!!

Anonymous poster hash: dcd22...679

Skrevet

Hva er en "barnehagelærer"? Barnehagetante heter det. Anonymous poster hash: 42a46...73d

Det viser hvor lite du vet om yrket vårt-desverre.

Skrevet

Fordi vi har luselønn for å passe på dine og andre sine unger og oppdra morgendagens helter!Blir sur av dette innlegget ditt!Anonymous poster hash: 755ff...ffc

Ser du ikke ut fra innlegget mitt at jeg selv er en barnehagelærer???Jeg er sååå jækla provosert nettopp fordi vi har drittlønn, kun 10 års ansininietet, blir fratatt ubundettida vår og vi står bestandig last og brast ved lærerne,mens de bryr seg rææva om oss!! Hvorfor skal vi streike når vi ikke får noe likevel??? Anonymous poster hash: 77c90...74b

Bytt yrke om du er så misfornøyd.

Jeg elsker jobben min uansett.

SÅ du sier at man kan ikke elske jobben sin samtidig som man stiller krav??Himmel og hav,ikke rart vi er nederst på rangstigen når det gjelder det meste når vi har slike ryggradløse folk som deg!

Herregud kvinne,det må da faen meg gå an å få lov til å ha ei lønn man kan leve av,lik ansinnitet som lærerne og en pensjon man kan leve av SAMTIDIG som man liker jobben sin???

Folk som deg provoserer meg om mulig enda mer en utdanningsforbundet. Gi gi gi og ALDRI forlange noe tilbake, svak er du!

Skrevet

Bytt yrke om du er så misfornøyd.Jeg elsker jobben min uansett.

SÅ du sier at man kan ikke elske jobben sin samtidig som man stiller krav??Himmel og hav,ikke rart vi er nederst på rangstigen når det gjelder det meste når vi har slike ryggradløse folk som deg!Herregud kvinne,det må da faen meg gå an å få lov til å ha ei lønn man kan leve av,lik ansinnitet som lærerne og en pensjon man kan leve av SAMTIDIG som man liker jobben sin??? Folk som deg provoserer meg om mulig enda mer en utdanningsforbundet. Gi gi gi og ALDRI forlange noe tilbake, svak er du! Anonymous poster hash: 77c90...74b

Alt det du nevner har jeg i mitt yrke :)

Skrevet

Nå har vel ikke akkurat lærerne fått noe ut av streikene de siste åra heller. Og det er faktisk sånn at lønnsforskjellene mellom de ulike pedagogiske stillingskodene har blitt mindre, ikke større. Dvs at vi som har 7 års høyere utdanning for å jobbe i skolen får mindre og mindre igjen for å ha denne lange utdannelsen.

Det sagt: Barnehagelærerne er også kjempeviktige - og jeg skulle ønske at vi ikke var i samme lønnssystem. Da kunne dere ha kjempet for dere og vi kjempet for oss uten at våre egne forbund skulle være nødt til å prioritere mellom oss.

Anonymous poster hash: ebc75...da0
Skrevet

Bytt yrke om du er så misfornøyd.Jeg elsker jobben min uansett.
SÅ du sier at man kan ikke elske jobben sin samtidig som man stiller krav??Himmel og hav,ikke rart vi er nederst på rangstigen når det gjelder det meste når vi har slike ryggradløse folk som deg!Herregud kvinne,det må da faen meg gå an å få lov til å ha ei lønn man kan leve av,lik ansinnitet som lærerne og en pensjon man kan leve av SAMTIDIG som man liker jobben sin??? Folk som deg provoserer meg om mulig enda mer en utdanningsforbundet. Gi gi gi og ALDRI forlange noe tilbake, svak er du! Anonymous poster hash: 77c90...74b

Alt det du nevner har jeg i mitt yrke :)

Da jobber du i et annet land og iallefall ikke for en kommune,det er bra sikkert

Skrevet

Nå har vel ikke akkurat lærerne fått noe ut av streikene de siste åra heller. Og det er faktisk sånn at lønnsforskjellene mellom de ulike pedagogiske stillingskodene har blitt mindre, ikke større. Dvs at vi som har 7 års høyere utdanning for å jobbe i skolen får mindre og mindre igjen for å ha denne lange utdannelsen.

Det sagt: Barnehagelærerne er også kjempeviktige - og jeg skulle ønske at vi ikke var i samme lønnssystem. Da kunne dere ha kjempet for dere og vi kjempet for oss uten at våre egne forbund skulle være nødt til å prioritere mellom oss.

Anonymous poster hash: ebc75...da0

Enig,fatter virkelig ikke hvorfor vi er i samme forbund,når vi ikke kan kjempe på lik linje.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, hi. Barnehagelærer blir bare brukt som et middel for at lærerne skal få dere lønn. Det er det samme hver gang, og det er trist for den jobben som gjøres i barnehagen er så viktig. Det er her grunnlaget legges for videre læring og utvikling for de aller fleste barn.

Anonymous poster hash: 17c31...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...