Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Det lille sjarmtrollet mitt er 11 mnd i dag. Siste to ukene har han sovnet som vanlig litt over kl 19, men våkner igjen etter 20-30 minutter, og da er han rett og slett fullstendig hysterisk Får roet han etter en stund, men da ligger han å holder det gående til både 22 og 23 Jeg VET at han ikke har vond, for når jeg tar han opp så er han fornøyd. Han r prøvd et par ganger å tatt han inn på stua/opp i min seng, og da er han superblid. Men så fort han legges i senga si, så er han sint/lei seg/opplagt. Nytter ikke hva jeg enn gjør for å få han til å sove. Han har hatt samme seng siden han var 3 mnd. Blitt lagt til samme tid hele tiden, med samme rutiner. Det som har forandret seg litt, er at han sover mindre på dagtid. Får han ikke til å sove mer for alt i verden. Kan dette være årsaken? Jeg vil ikke la han sove etter kl 16, for da sovner han ikke før langt utpå kvelden. Hva hadde dere gjort? Jeg få null tid til skolearbeid, datteren min og den eldste sønnen. Hele kvelden går med til å roe ha, vugge, trøste, synge osv. Hjelp meg litt.. Anonymous poster hash: 8935d...c80
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Ikke ta han opp, ikke ta han ut av senga, ikke la han sove etter kl. 15. La han ligge litt alene å klage Anonymous poster hash: d6470...40f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 ikke ta han opp, bare gå inn,putt smokk,legg han ned, evt gi han litt vann,og gå ut igjen.Hold på sånn til han roer seg ned. Anonymous poster hash: c0cda...fe3
samlex Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Sov sammen med han. Enten i din seng eller legg madrass på hans rom.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Sov sammen med han. Enten i din seng eller legg madrass på hans rom. Eller skyt deg selv i foten,det hjelper på like linje det også... Anonymous poster hash: c0cda...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Sov sammen med han. Enten i din seng eller legg madrass på hans rom. Eller skyt deg selv i foten,det hjelper på like linje det også... Anonymous poster hash: c0cda...fe3 Skratter. ;-D Anonymous poster hash: 9277d...1ca
<3 2G <3 Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg sier som de to første svarene! Vi er i en periode med separasjonsangst på natten. Det blir bedre om vi holder oss harde å han sovner igjen i sin egen seng.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Takk for svar Han har sengen sin helt inntil min på rommet mitt, og det er null forskjell om jeg legger meg i senga for å vær ei nærheten. Han gråter like mye. Eller babler like mye. I min seng nytter det ikke å få han til å sove, for der skal han bare leke, og ikke vil jeg ha den uvanen heller. Det er kun hvis han blir syk og jeg føler meg tryggere med å ha han hos meg. Han sover ekstremt lite på dagtid, så tanken min har vært at han kanskje er overtrøtt og urolig i kroppen. Når en liten kropp bare sover 30 minutter fra 7.30 til 19.00, så sier det seg selv at det er alt for lenge. I dag sov han 1,5 time, men gikk da fra kl 11.50 til 19, og det blir veldig mange timer å være våken for en liten kropp :/ Søvn avler vel søvn, og han var ikke sånn når jeg fikk inn 2 soveøkter. Er det dumt å prøve en annen rutine? La han sove på ettermiddagen selv om det blir litt sent, og heller drøye leggetiden en halvtime-tre kvarter? Hva tror dere om det? Er jeg helt på jordet her nå kanskje Anonymous poster hash: de8ed...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå