Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Er det mulig at puppene skal vokse så mye? Er jo bare i uke 7, og har måtte kjøpe nye bh'er allerede! Jeg vil faktisk ikke at de skal vokse mer, har gått opp fra D til E, og det er mer enn nok takk! Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Haha, her vokste de opp til størrelse I (ja, det finnes.... ) Og da startet jeg med ca samme cup som deg. Et år etter fødsel har jeg fremdeles G, og håper at de snart krymper litt til... Så lykke til, og kos deg med å finne BH til slutt Anonymous poster hash: 38bf8...078
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Haha, her vokste de opp til størrelse I (ja, det finnes.... ) Og da startet jeg med ca samme cup som deg. Et år etter fødsel har jeg fremdeles G, og håper at de snart krymper litt til... Så lykke til, og kos deg med å finne BH til slutt Anonymous poster hash: 38bf8...078 Ååå, vær så snill, ikke si det da, hehe :-) føler jeg har DE jurene nå,hihi ;-) Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
Kanutten83 Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Jeg gikk fra 70B til 70DD, og da melka satte inn for fullt var 70H altfor lite... Heldigvis gikk de tilbake til 70DD under ammeperioden. Etter amminga er de nå 70B igjen, men noe slappere
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Jeg startet på en liten B cup, gikk opp til D under graviditeten, videre til G når melka kom. Nå to år etter at jeg slutta å amme og med den samme vekta som før jeg ble gravid har jeg fortsatt E. Hos noen (som meg) så vokser puppene under graviditet og forblir større etterpå. Anonymous poster hash: 45e02...ec9
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Huff, vil ærlig talt ikke ha store pupper :-( Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
ærlig talt Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg starta med F-cup, noe jeg syntes var altfor stort. I den verste melkesprengte ammeperioden brukte jeg bare singlet, jeg nektet å kjøpe inn bh'er større enn I-cup I dag er vekta mindre enn den var første gang jeg ble gravid, men puppene trenger likevel G/H-cup :/ Såååå... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Jeg starta med F-cup, noe jeg syntes var altfor stort. I den verste melkesprengte ammeperioden brukte jeg bare singlet, jeg nektet å kjøpe inn bh'er større enn I-cup I dag er vekta mindre enn den var første gang jeg ble gravid, men puppene trenger likevel G/H-cup :/ Såååå... Lykke til Blir det tilfelle med meg, at de ikke forsvinner etter amming, så skal jeg redusere dem, det mener jeg virkelig! Jaja,den tid... Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
ærlig talt Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Jeg starta med F-cup, noe jeg syntes var altfor stort. I den verste melkesprengte ammeperioden brukte jeg bare singlet, jeg nektet å kjøpe inn bh'er større enn I-cup I dag er vekta mindre enn den var første gang jeg ble gravid, men puppene trenger likevel G/H-cup :/ Såååå... Lykke til Blir det tilfelle med meg, at de ikke forsvinner etter amming, så skal jeg redusere dem, det mener jeg virkelig! Jaja,den tid... Anonymous poster hash: 1c97c...f8b Har vært inne på tanken med redusering selv, men hva er verst; store bryster eller mindre bryster med arr..? Jaja, man får sette pris på dem uansett størrelse
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Jeg starta med F-cup, noe jeg syntes var altfor stort. I den verste melkesprengte ammeperioden brukte jeg bare singlet, jeg nektet å kjøpe inn bh'er større enn I-cup I dag er vekta mindre enn den var første gang jeg ble gravid, men puppene trenger likevel G/H-cup :/ Såååå... Lykke til Blir det tilfelle med meg, at de ikke forsvinner etter amming, så skal jeg redusere dem, det mener jeg virkelig! Jaja,den tid...Anonymous poster hash: 1c97c...f8b Har vært inne på tanken med redusering selv, men hva er verst; store bryster eller mindre bryster med arr..? Jaja, man får sette pris på dem uansett størrelse Men det er jo det at de blir så tunge at de går ut over rygg og nakke! Det er tungt å gå rundt med store jur ;-) Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
catchbaby Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Jeg fikk sjokk når jeg så melkepuppene mine i speilet her om dagen.Har nesten ikke brukt bh siden jeg fødte, orker ikke tanken på noe stramt rundt der, og jeg så jo selv hvorfor. Det var noe voldsomme greier. Liker det litt, enn så lenge ;P
ærlig talt Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Jeg starta med F-cup, noe jeg syntes var altfor stort. I den verste melkesprengte ammeperioden brukte jeg bare singlet, jeg nektet å kjøpe inn bh'er større enn I-cup I dag er vekta mindre enn den var første gang jeg ble gravid, men puppene trenger likevel G/H-cup :/ Såååå... Lykke til Blir det tilfelle med meg, at de ikke forsvinner etter amming, så skal jeg redusere dem, det mener jeg virkelig! Jaja,den tid...Anonymous poster hash: 1c97c...f8b Har vært inne på tanken med redusering selv, men hva er verst; store bryster eller mindre bryster med arr..? Jaja, man får sette pris på dem uansett størrelse Men det er jo det at de blir så tunge at de går ut over rygg og nakke! Det er tungt å gå rundt med store jur ;-) Anonymous poster hash: 1c97c...f8b Ja, det er forbanna tungt med jurene Har hatt E-cup eller større fra jeg var 16 år, så jeg er vel herdet mtp nakke- og ryggproblemer sånn sett Men, du får se hvordan brystene blir etter du er ferdig med å få barn. Er de fortsatt store da, kan du vurdere reduksjon. Så får du heist dem opp litt i samme slengen ;p
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Jeg fikk sjokk når jeg så melkepuppene mine i speilet her om dagen. Har nesten ikke brukt bh siden jeg fødte, orker ikke tanken på noe stramt rundt der, og jeg så jo selv hvorfor. Det var noe voldsomme greier. Liker det litt, enn så lenge ;P Hehehe :-) Anonymous poster hash: 1c97c...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå