Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #26 Skrevet 24. mai 2014 Fy søren!!!. Jeg blir så provosert når jeg hører sånt. Hadde jeg fått tak i gjerningsmannen så vet ikke jeg hva jeg ville ha gjort. Anonymous poster hash: c7a3c...e27 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger. Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #27 Skrevet 24. mai 2014 Fy søren!!!. Jeg blir så provosert når jeg hører sånt. Hadde jeg fått tak i gjerningsmannen så vet ikke jeg hva jeg ville ha gjort. Anonymous poster hash: c7a3c...e27 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger. Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Opps dette var ikke til deg... Beklager Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #28 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger. Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #29 Skrevet 24. mai 2014 Et 2 år gammelt barn er drept!! Og dette blir en "utlendings"-debatt?!? Det er da for pokker ikke vesentlig i det heletatt, syke mennesker gjør sånt, det er da et fett hvor mennesket som har gjort dette er fra? Et lite barn har blitt fratatt livet, det er DET som er jævlig her!! Anonymous poster hash: 24ac2...4f1 Ikke at etnisitet er viktig, men det bør komme en debatt om hvordan man tydeligvis ikke har kontroll her i landet. Anonymous poster hash: f0c8c...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #30 Skrevet 24. mai 2014 Å herregud. Den ene av dere kvalmere enn den andre! Anonymous poster hash: 3533c...a33
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #31 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue! De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #32 Skrevet 24. mai 2014 En mann fra Afghanistan som ikke har hatt oppholdstillatelse i Norge siden tidlig i 2013 har knivstukket og drept sitt eget barn. Hva man tenker om det er opp til hver enkelt, men vær så snill og hold det for dere selv. Vis litt respekt for denne toåringen, ikke gjør dette til en debatt om utlendinger. Dette er tragisk for alle involverte parter. Tenn et lys for jenta og de pårørende. Anonymous poster hash: 367fa...5b3
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #33 Skrevet 24. mai 2014 En mann fra Afghanistan som ikke har hatt oppholdstillatelse i Norge siden tidlig i 2013 har knivstukket og drept sitt eget barn. Hva man tenker om det er opp til hver enkelt, men vær så snill og hold det for dere selv. Vis litt respekt for denne toåringen, ikke gjør dette til en debatt om utlendinger. Dette er tragisk for alle involverte parter. Tenn et lys for jenta og de pårørende.Anonymous poster hash: 367fa...5b3 Men du poengterer jo det selv du også! All respekt til de etterlatte :-) Anonymous poster hash: fbf9f...148
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #34 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue! De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #35 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue! De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke!Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Antok det! Anonymous poster hash: fbf9f...148
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #36 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk. Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #37 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke!Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk.Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8 Takk for at di er med på og understreke poenget mitt :-)All respekt til avdøde og de etterlatte, men jeg blir bare så jæ....provosert!!! Anonymous poster hash: fbf9f...148
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #38 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har så sykt vanskelig for å forstå denne grusomme saken! Hvorfor dreper noen sin egen 2-årige datter? Jeg kan forstå konfliktdrap, politiske drap, og lignende. Men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen myrdet sitt eget kjøtt og blod på skarve 2 år?! Anonymous poster hash: 544e7...c94
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. mai 2014 #39 Skrevet 24. mai 2014 Er så ufattlig trist,synd at det skal gå utover et uskyldig barn ;( men nå får han sone i Norge,var nok planlagt ;(
smurfis Skrevet 24. mai 2014 #40 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk. Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8 Seriøst? Hun er født og oppvokst i Norge men du mener likevel at hun ikke er Norsk? Skjerp deg, din nepe!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #41 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk. Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8 [/quote. Jeg er ikke etnisk norsk. Men jeg er mer norsk enn Alexsandre Rybak;) Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #42 Skrevet 24. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk. Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8 [/quote. Jeg er ikke etnisk norsk. Men jeg er mer norsk enn Alexsander Rybak;) Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0
Gjest Antarctica Skrevet 25. mai 2014 #43 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har så sykt vanskelig for å forstå denne grusomme saken! Hvorfor dreper noen sin egen 2-årige datter? Jeg kan forstå konfliktdrap, politiske drap, og lignende. Men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen myrdet sitt eget kjøtt og blod på skarve 2 år?!Anonymous poster hash: 544e7...c94 KAN vel muligens være fordi Afghanistan har vært i aktiv krig eller okkupert tilstand siden 1980? Hvis noen av dere barnerumper ikke husker så langt tilbake i tid, så prøv å forestille dere mormors eller farmors veklager og beskrivelser av krigen i Norge, og multipliser deretter med 8. Ta i tillegg med at vårt land har vært aktiv deltaker i krigen i Afghanistan deler av tida, og grubl deretter på hva som skjer med en befolkning under konstant beleiring.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #44 Skrevet 25. mai 2014 Fy fa....!!!!! TIPPER på at det er utlendinger! JA, jeg er så fordomsfull!Anonymous poster hash: fbf9f...148 Hva med den lille NORSKE gutten som ble mishandlet til døde av den NORSKE stefaren sin?? Var det mindre vondt og ble du mindre provosert din kjøtthue. Her snakker vi om en tragedie om et barn som som blir drept. Det er så trist det som skjedde. Og du sitter og blir forbanna fordi det er utlendninger.Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Forstår du er utlending selv, siden du kaller vedkommende din kjøtthue???sist jeg sjekket, het det ditt kjøtthue!De fleste nordmenn tenker sitt, at det er våre nye landsmenn som begår slike forbrytelser, og med god grunn, da det i de aller aller fleste tilfeller er utlendinger som begår slike handlinger! Derfor tenker man automatisk at det er utlendinger som står bak det, når det skjer! Det er ikke av betydning hvilke nasjonalitet forbryteren har, slike handlinger er grusomme, enten man er norsk eller ei! Men kom ikke her og fortell at det ikke er et stort problem med vold og drap i de utenlandske miljøene her i Norge!! Anonymous poster hash: fbf9f...148 Vel jeg er født i Norge og har bodd her i 26 år. Så hvis jeg er utlending for sånne som def p.g.a brun hud og sort hår er det helt greit for meg. Men slutt å dra alle over en kam. Ps en liten skrivefeil avgjør ikke om noen er norsk eller ikke! Anonymous poster hash: 2d5c4...dc0 Du er norsk statsborger. Ikke norsk. Og det er vel ikke så rart at folk reagerer. De 10-15% av innvandrere her til lands dreper og voldtar mer enn etniske nordmenn gjør, selv som en majoritet. Litt av en bragd! Anonymous poster hash: f0c8c...0f8 Seriøst? Hun er født og oppvokst i Norge men du mener likevel at hun ikke er Norsk? Skjerp deg, din nepe! Om jeg flytter til Kina og føder barn så blir de ikke kinesiske. Det blir et hån både mot min og kinestisk kultur. Anonymous poster hash: f0c8c...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå