Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Føler meg så fæl ikveld.. Vi har lenge snakket om at når vi skal slutte m smukk så skal vi sende den til askepott v å putte den i postkassen og se morgenen etter om der er komt post fra askepott. Idag fant hun ut, at nå pynter vi konvolutt og sender til askepott. Ingen problem. La seg fint i sengen og vi leste bok. Så begynte en skikkelig sår gråt etter tutten. Og hun sa: jeg ville ikke slutte nå, jeg er ikke klar Rundt lange 20min tok dette her før hun sovnet i armene mine. Hun er snart 3.5år.. Følte meg så fæl nå Har kun brukt smokk til soving nå... Sukk ja.. Anonymous poster hash: f3bb7...ddb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Klart du gjorde det rette. Hun var forberedt, du hjalp henne å lage et rituale rundt det, du trøstet og hjalp henne gjennom de vonde følelsene - i morgen roser du henne og trygger henne på at det er ok å ha vonde følelser, men at det å slutte med smokk er veien mot å bli stor jente.. masse ros!! Anonymous poster hash: c6445...5e9
Honningmelon Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Slapp av, du gjorde det rette Nå er hun såpass stor at hun skjønner hva som skjer og drt går ann å snakke med henne om det. Litt savn etter smokken vil det nok være, men det går seg til.
Elskerhøsten2014 Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Stor jente,så går helt fint, trenger ikke smokk lengre,min skal slutte neste sommer,da er han 2 år og 5 mnd! nå er han 15mnd, og bruker den kun hvis han er syk,trøtt eller sliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå