Gå til innhold

Har kun dette å leve for frem til den 12.6;(!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun 7200kr igjen som skal dekke mat, bensin og hygge frem til 12/6!

Tips mottas med takk!

PS: har kriseløsninger men vil gjerne unngå det.

Anonymous poster hash: 3ddd8...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange er dere? Bruker dere mer enn 2,400kr i uka?

Skrevet

Haha! Stakkars deg altså

Anonymous poster hash: aa04c...a85

Skrevet

Høres kriiiise ut!!

Blir nok tomatsuppe uten tomat på dere ja.

Anonymous poster hash: 463fc...31e

Skrevet

Buhu. Jeg har 2000 kr igjen frem til 10.6. Det går fint så lenge jeg planlegger maten.

Anonymous poster hash: 1625a...d75

Skrevet

Sant det er gøy å sparke noen som ligger nede!

Ha ha ha neste gang peker og ler vi av noen i rullestol!

Anonymous poster hash: 541ef...1c7

Skrevet

Hvor mange er dere da?

Anonymous poster hash: 21fc8...c59

Skrevet

Hvor mange er dere i husstanden? Hadde det vært oss hadde dette gått helt fint. Og vi er en familie på 2 voksne og 2 små barn... Vi har kun 2000kr å bruke på mat frem til 10/ 6 men er ikke noe problem. Mat i frysern og har krisekonto(fond) hvis det blir krise.

Anonymous poster hash: 07d1d...9a8

Skrevet

Vi bruker 7000,- fast pr mnd til disse tingene du nevner.. 4 barn, 2 voksne. Ser ikke problemet..

Skrevet

Går bra så lenge dere ikke er 15 personer i familien eller skal kjøre Europa rundt :)

Skrevet

Vi har bare 25 000 igjen til 12.6, vi er 4 i familien. Alle regninger er betalt, men trenger mat og underholdning. Noen med noen gode sparetips til oss? Har 250 000 på en annen konto, men vil helst ikke bruke av de.

Anonymous poster hash: 1b9b2...c2e

Skrevet

Ser ikke problemet. Har aldri så mye igjen, noen gang, ever

Anonymous poster hash: 963e8...d43
Skrevet

Det burde gå greit... Her er vi 2 voksne og 3 barn, og skulle fint klart det. Planlegg matinnkjøp, ikke skei ut ned heftig shopping i klesbutikker osv, så går det nok bra. Men hvis du/dere er vant til å ha mye mer å rutte med, så ser jeg jo at det kan være vanskelig. Ta det som en utfordring!! :D

Anonymous poster hash: 7e5dc...f89

Skrevet

Nå som boliglånet er betalt, har jeg bare 39 800 igjen på kontoen, som skal vare frem til 20. juni! Og det er ikke bare fra denne lønnen men litt fra forrige måned som jeg ikke hadde brukt opp også.

Anonymous poster hash: 57d57...7ef

Skrevet

Vi har en livsstil hvor vi er veldig aktive og er med på mye!

Vi er ett barn og en voksen ut denne mnd.

Det finnes da mennesker som har jobbet hardt, sittet 7 år på skolebenken etter vgs, så vi kan heldigvis unne oss en flott hverdag!

Har også flere hundre tusen på sparing men vil gjerne klare oss på disse 7200kr!

Alle lever ikke nøkternt, men for meg er det en utfordring, da vi er glad i å kose oss masse både vi og med andre.

Takk for konstruktive tilbakemeldinger.

Hi

Skrevet

Det finnes da mennesker som har jobbet hardt, sittet 7 år på skolebenken etter vgs, så vi kan heldigvis unne oss en flott hverdag!

Har også flere hundre tusen på sparing men vil gjerne klare oss på disse 7200kr!

Alle lever ikke nøkternt, men for meg er det en utfordring, da vi er glad i å kose oss masse både vi og med andre.

Hi

Hvis du har studert i sju år så skulle man tro du hadde nok mellom øra til å tenke ut selv at du må bruke mindre penger enn vanlig.

Anonymous poster hash: 1b9b2...c2e

Skrevet

Hi

Lord!! Du får tigge penger på gaten da, siden du er så fattig med kun flere hundre tusen på sparing.

Anonymous poster hash: 85e1c...4b2

Skrevet

Ikke for å være frekk med jeg trodde du mente 720 kr.

Tror det går helt fint. Dere må bare planlegge litt og kanskje velge bort noe. Ta det igjen med neste lønn/neste mnd da :) 

Skrevet

For ett problem!!!

Anonymous poster hash: a9080...a38

Skrevet

HI, dersom du har gått på skole, og har en god jobb så burde du klare å løse dette "problemet" selv. Jeg ville ikke drømt om å presentere en slik "problemstilling" fordi det kan være med på å understreke andres fattigdom (f.eks enslige mødre uten arbeid). Det blir som å gå gatelangs og klage på at du ikke finner en god restaurant akkurat i det du passerer uteligger.

Sosial iq er moro å ha.

Skrevet

Da skulle du ha levd livet mitt for en periode ja!:-)

Her har jeg 1000,- som varer til den 10, og det syns jeg ikke er vanskelig å overleve. Er takknemlig for at jeg i det hele tatt har penger jeg. Ikke alle er like heldige

Anonymous poster hash: 7296d...977

Skrevet

Huff og huff!! Jeg har 23' som skal vare til feriepenger 20. Juni..

Anonymous poster hash: 619c3...e05

Skrevet

Fy fader, så kvalmt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veldig synd på deg altså..... NOOOOT!!!!!!

Anonymous poster hash: eca96...679
Skrevet

Grunnen til at vi har mindre enn vanlig denne mnd er av årsak at jeg betalte sommerferien gjennom ving denne mnd.

Det var ikke i min hensikt å trampe på noen. Jeg vet meget godt hvordan det er å ha lite å rutte med. La meg presisere at jeg har levd på 200kr uka gjennom hele studietiden.

Nå har vi god råd og er takknemlige for det. Jeg trengte noen sparetiltak ifht å få pengene til å strekke til ytterligere. Vi skal bla på fotballturnering med overnatting, avslutninger, og to bursdager. Derfor tenkte jeg å få et par gode tips på veien.

Igjen, beklager om noen føler seg støtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...