Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg skal ut for første gang etter fødsel i morgen, skatten er 7 måneder. Tenkte å drikke bittelitt vin. Hvor mye kan jeg drikke? Ett glass eller to? Han skal ammes igjen i 03-04 tiden så jeg drikker uansett ingenting etter midnatt.. Anonymous poster hash: 95db5...a13
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Du må vente ca tre timer etter en 0,33 l øl eller et glass vin. Drikker du to, må du vente tilsvarende lenger. Anonymous poster hash: df9d6...9c1
Nullstress;) Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet. Anonymous poster hash: df9d6...9c1
Monajenten Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet. Anonymous poster hash: df9d6...9c1 Det er likevel greit å pumpe og kaste tenker jeg, slik at man slipper spreng
Nullstress;) Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet.Anonymous poster hash: df9d6...9c1 Det er likevel greit å pumpe og kaste tenker jeg, slik at man slipper spreng Det var det jeg mente. Gi han den melken du pumpet før du dro ut. Og når du må pumpe igjen på natten, kaster du den melken
KarolineGjørSittBeste Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 http://www.aftenposten.no/helse/article2306172.ece#.U3-qX_l_sZ8 Du kan drikke et par glass vin og amme, Behøver ikke pumpe og kaste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå