Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med amming og alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut for første gang etter fødsel i morgen, skatten er 7 måneder.

Tenkte å drikke bittelitt vin. Hvor mye kan jeg drikke? Ett glass eller to?

Han skal ammes igjen i 03-04 tiden så jeg drikker uansett ingenting etter midnatt..

Anonymous poster hash: 95db5...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vente ca tre timer etter en 0,33 l øl eller et glass vin. Drikker du to, må du vente tilsvarende lenger.

Anonymous poster hash: df9d6...9c1

Skrevet

Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har :)

Skrevet

Eller pump deg før du drar ut. Og når det er mating gir du han flasken og kastet ut den melken du har :)

Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet.

Skrevet

Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet.

Det er likevel greit å pumpe og kaste tenker jeg, slik at man slipper spreng :)

Skrevet

Det har ingenting for seg å pumpe og kaste. Promillen i melken er den samme som i blodet.Anonymous poster hash: df9d6...9c1

Det er likevel greit å pumpe og kaste tenker jeg, slik at man slipper spreng :)

Det var det jeg mente. Gi han den melken du pumpet før du dro ut. Og når du må pumpe igjen på natten, kaster du den melken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...