Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 At barnehagebarnet har 1 kg sand tilsammen i lommene foran og bak (med klaffer) og i oppbretten på buksa. Resultatet er små strategisk plasserte sandhauger overalt i stua. Nei, det hadde han ikke sett. Jeg mener når buksa veier ett tonn og den har blitt dratt av og på under dobesøk. Ingen bjeller? Nei... Dette blant alle de andre vanlige tingene menn ikke ser.
Ziva Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Menn får ikke med seg ting i det hele tatt. Om det er for at de ikke gidder eller at de virkelig ikke får det med seg vites ikke.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Min ser ikke slev om det ligger rett i øyehøyde:) så det er mye som ikke "finnes" der i gården. Jeg har gjort det enkelt - barnehagebarn må ta av seg sko og bukse på trappa før de går inn slik at jeg kan tømme ut den halvkiloen med sand før den gå på badegulvet. Heldigvis har mannen også skjønt hvorfor (han måtte ta vaska der inne når han ikke sjekket buksa først..) Jeg kikka i en sko en gang - du kunne ikke se sålen for bare sand. Spurte hvorfor den ikke ble tømt - har da ikke tid til sånt mamma! Enkelt og greit..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2014 Ja, jeg har regel for avkledning og lommetømming på trappa. Det funker i 4 minutter så er det glemt. Jeg kunne i prinsippet lagt ut et bilde jeg tok av lommeinnholdshaugen her en dag, men illustrerer heller med rustne jernbiter, pimpestein og veldig mange visne blomster.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Ja, jeg har regel for avkledning og lommetømming på trappa. Det funker i 4 minutter så er det glemt. Jeg kunne i prinsippet lagt ut et bilde jeg tok av lommeinnholdshaugen her en dag, men illustrerer heller med rustne jernbiter, pimpestein og veldig mange visne blomster. Tror jaggu det var sand på tastaturet så mye feil det var i forrige innlegget mitt. Men her hos oss er vi greie mot sånne leifer i motsetning til hos gala annie hvor jeg trolig ville blitt nær hengt Det er koselig å få en løvetannbukett, men helst før de er visne ja. Jeg finner stadig (heldigvis at min mor prentet inn "sjekk alltid alle lommer før vask" ) store steiner i lommer på dresser og slikt. Det er gjerne Stein som skimrer litt så det er jo diamanter og juveler man finner i barnehagen. Er ikke helt sikker på hvor mange reparasjoner av type kampestein i vaskemaskinen forsikringen ville dekket hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå