Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Vært på UL. Fikk et 3D bilde. Det er helt merkelig å se det lille ansiktet. Har ikke kjent liv ennå og ikke helt klart å få morsfølelse. Men NÅ, når jeg ser det lille fjeset så renner hjertet mitt over av kjærlighet og jeg blir helt tussete. Deilig følelse. Måtte bare få dette ut et sted. :-) Anonymous poster hash: b97f0...30e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Gratulerer! Kos deg mens du er gravid, ingenting føles bedre ut enn å kjenne liv i magen <3 Lykke til som mamma :-) Anonymous poster hash: 439b6...26e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Høres helt herlig ut! Er selv 7 uker på vei og føler heller ikke noe spesielt enda, så jeg gleder meg til ul hvor vi ser bebisen:-) gratulerer så masse, nyt svangerskapet :-) Anonymous poster hash: 7e437...3ed
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Tusen takk damer. Er 19 uker nå. Vet ikke om det er liv eller bare luft jeg kjenner ennå. Gleder meg til å møte lille. Anonymous poster hash: b97f0...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå