Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Og her sitter jeg. Glor i veggen og lurer på hva som er gøy å gjøre. Har hatt så lyst på en kveld alene og når jeg får det er det gørr kjedelig. Hva gjør dere når dere får en alene kveld? Har gjort unna usunn middag med brus og spist en sjokolade. Anonymous poster hash: 21589...847
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Haha det er fint Jeg er alene hver dag når barna er i seng, og noen ganger også i helgene. Da ser jeg på tv, sitter med laptopen i fanget, skriver med venner, snakker i telefonen, hender jeg vasker klær, tar ut av oppvaskmaskin, tar en dusj, rydder litt ol. En sjelden gang har jeg barnevakt og er i forening eller på møter. Hadde jeg hatt en hel kveld en helg hadde jeg invitert ei venninne, sett filmer, spist noe godt sammen, ligget i hver vår sofa og pratet hele kvelden Hadde også sovet minst 12 timer om natta, det er herlig
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Gleder meg til å sove lenge. Men tv er litt kjedelig alene. Og jeg savner, jeg er tøøøøørst, jeg må tiiiiiisse. :-) Det er jo deilig å kope da. Og godt å kjenne at man faktisk savner sine kjære. Anonymous poster hash: 21589...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå