Gå til innhold

Flere her som må ha det ryddig rundt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha det ryddig rundt meg, hvis ikke blir jeg litt stresset. Leker og slikt ligger så klart framme så lenge barna er våkne, men når de ikke er våken elsker jeg å ha det strøkent! Samboeren min mener det ikke er vanlig, så vi har mye diskusjoner om det! Han roter nemlig noe voldsomt, og jeg går da og hakker på han om å rydde opp. Flere som må ha det ryddig? Maser du mye på samboer/barn om det?

Anonymous poster hash: eb982...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ha det ryddig ja. Trenger ikke være strøkent og støvfritt, men det må være ryddig. HATER dilldall på bordet osv. og kjøkkenet og kjøkkenbenken MÅ være ren og ryddig

Skrevet

Samme med meg, må også ha det ryddig. Leker får ligge, og om jeg ikke får vasket akkurat når det trengs går det greit, men ryddig måååå det være. Vi et heldigvis ryddige begge to.

Anonymous poster hash: 5ba61...665

Skrevet

Jeg må ha det ryddig ja. Trenger ikke være strøkent og støvfritt, men det må være ryddig. HATER dilldall på bordet osv. og kjøkkenet og kjøkkenbenken MÅ være ren og ryddig

ikke strøkent eller støvfritt her heller, men hater når det ikke blir ryddet opp etter seg. Det er samboeren som roter her, for han var borte en mnd på skole, og da var der strøkent her hjemme hele tiden -så deilig! Gruer meg litt til våre gutter blir ungdommer om de blir slik sin far på det området.., boksere og sokker og rot overalt! Hjelpe meg!

Anonymous poster hash: eb982...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...