Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Tror dere det blir mer torden utover kvelden ? Meldt mye mer på kvelden. Tønsberg/ nøtterøy området Anonymous poster hash: f4dba...10d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Ja, det tror jeg. Hilsen Nøtterøy. Anonymous poster hash: 99f66...21c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Søren. Nøtterøy jeg er fra også, og det som har kommet hittil er greit, men kveld(særlig natt sliter jeg med altså....) Men det er et skikkelig trykk ute. Sol, men samtidig mørkt. Så jo også på storm.no at etter kl6 smeller d bra... Anonymous poster hash: f4dba...10d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Jeg håper det, for det er fryktelig lommert. Og med skikkelig tordenvær kommer ofte finværet etterpå. Noen få skrall hjelper ikke, så jeg håper på skikkelig tordenvær slik at vi kan få en fin vår og en fin sommer. (Hvertfall før fellesferien, i fellesferien kan det regne syns jeg. Da jobber jeg.... Hehe) Anonymous poster hash: ddb18...f54
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Det er veldig lommert ja. Et skikkelig trykk ... Men for Guds skyld ikke på natta da blir jeg helt ødelagt hehe ..... Anonymous poster hash: f4dba...10d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bor rett på andre siden av drammensfjorden og her slo det ned rett utenfor i stad, men er fortsatt så trykkende varme at jeg har hodepine. Anonymous poster hash: 1fd5b...6ee
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Ikke gøy Det er sånn "tåkete" på himmelen nå meb ikke direkte mørkt .... D trenger kanskje ikke være helt svarte skyer for å få torden ? Anonymous poster hash: f4dba...10d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Ikke gøy Det er sånn "tåkete" på himmelen nå meb ikke direkte mørkt .... D trenger kanskje ikke være helt svarte skyer for å få torden ? Anonymous poster hash: f4dba...10d De verste tordenskyene er beige.. Anonymous poster hash: 1fd5b...6ee
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Ikke gøy Det er sånn "tåkete" på himmelen nå meb ikke direkte mørkt .... D trenger kanskje ikke være helt svarte skyer for å få torden ? Anonymous poster hash: f4dba...10d De verste tordenskyene er beige.. Anonymous poster hash: 1fd5b...6ee Fantastisk.... Hehe.. Det er nøyaktig slik fe er nå Igrunn ! Anonymous poster hash: f4dba...10d
_Bifrost_ Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bor i Holmestrand, og håper virkelig at det kommer mer torden. Asap. Det er så lummert, og gravidhodet mitt sprekker snart. (Dessuten er tordenvær fantastisk i tillegg. Hehe.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå