Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Ser dere ikke at denne siden er ment for oss gravide og prøvere og nybakte mødre. Jeg forstår ikke hva dere med større barn gjør her inne. Denne siden heter jo din Baby og barn i magen. Jeg er selv gravid og når jeg leser her inne, så er jeg ikke interessert i å lese om ting som handler om skolebarn osv. Vi gravide og prøvere forsvinner jo blant disse som har mye større barn. Hvofor kan dere ikke heller gå til et annet forum? Dette er ikke ment son kritikk eller noe, jeg bare lurer på hvofor? Anonymous poster hash: f4f23...2e6
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Ser dere ikke at denne siden er ment for oss gravide og prøvere og nybakte mødre. Jeg forstår ikke hva dere med større barn gjør her inne. Denne siden heter jo din Baby og barn i magen. Jeg er selv gravid og når jeg leser her inne, så er jeg ikke interessert i å lese om ting som handler om skolebarn osv. Vi gravide og prøvere forsvinner jo blant disse som har mye større barn. Hvofor kan dere ikke heller gå til et annet forum? Dette er ikke ment son kritikk eller noe, jeg bare lurer på hvofor? Anonymous poster hash: f4f23...2e6 Ta deg en ny titt øverst på siden du! *Bli gravid* *gravid* *baby* *1-3 år* *4-6 år* *7+år* Føler du deg enda like bastant og smart? Anonymous poster hash: 931c6...bcd
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Denne siden er udmerket for krangler og for å lese tåpligheter. Jeg har ikke funnet noen annen side mned like mye liv og like mye aktivitet. Hvis du sjekker så ser du at det også finnes underforaer som omhandler større barn, men der er det sjelden noen. Anonymous poster hash: 59a32...de1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Og jeg er ikke interessert i å lese om hva folk veier - eller aller viktigst, hva folk BØR veie. Ei heller om når overgangsstønaden kommer, eller spørsmål om mannen er utro. Likevel, dette er et anonymforum. Det er plenty av andre forum her inne som er ment spesielt for gravide og småbarnsmødre, så hvorfor velger flesteparten fellesforumene? Jo, også er både barn i magen og din baby under klikk.no - som i hovedsak er et foreldreforum. Anonymous poster hash: fea14...b8c
Leselyset Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Siden er ment for alle, fra man starter prøvingen på å få barn, til barnet er eldre/voksen..Øverst på siden står det alt fra bli gravid, til 7+år Så siden er ikke bare ment for de som er prøvere, frem til man har en 2-3-4 åring, det er ment til alle aldere
PrinsesseHengepupp Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Igjen? Virkelig? Er ikke dette blitt forklart før? Sånn ca tre ganger i uka?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Kanskje fordi de begynte her før de ble gravide? Kanskje de henger her fremdeles fordi de finner mange i samme situasjon som dem selv? Kanskje har de flere kull med barn eller en attpåklatt eller to. Hvis du føler du drukner her inne så tror jeg du kanskje bruker feil forum. Her finnes jo underforum for de fleste kategorier.... fra bli gravid og slitere, til termingrupper og alt annet. Anonymforumet er for alle gruppene felles. Det er jo opp til hver enkelt å bruke underforumene til det spesifikke som gjelder dem selv. Er det lite aktivitet der kan man heller legge ut på anonym etterpå, da er det ofte en av de med større barn som sitter på erfaringe og kan hjelpe deg. Jeg har vært gravid to ganger og mistet, har nå ingen mann, ønsker barn, men har akkurat funnet ut at jeg kanskje aldri vil kunne få barn. Jeg velger å henge her inne likevel. Synes du det er et problem så får du heller ta det opp med de som administrerer forumet. Men jeg tror du ville funnet ut veldig fort at hvis alle du nevner skulle forsvinne så ville det nok blitt et lite aktivt forum og langt kjedeligere. Navnet "din baby" har vært foreslått endret til "ditt barn" nettopp fordi det er så mange som har eldre barn enn babyer som også er aktive brukere av forumet. Hvorfor synes du det er så stort problem at de andre brukerne du nevner er her? Anonymous poster hash: ccd53...22a
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Fordi jeg har en baby pluss to skolebarn?? Er lov å velge hvilke innlegg en skal lese😊 Anonymous poster hash: 7e7ce...c51
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Igjen? Virkelig? Er ikke dette blitt forklart før? Sånn ca tre ganger i uka? Tror faktisk det er et par uker siden sist! Anonymous poster hash: ccd53...22a
Chl85 Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tenker at disse sidene er for mødre, fedre, prøvere osv... Har aldri tenkt at dette er forbeholdt folk med små barn? Du har jo masse forskjellige forum her som er spesielt rettet gravide osv. Eks : 1 trimester, 2 trimester, 3 trimester, 0-1 år osv. Liker at det er mødre og fedre med eldre barn her, de har jo gjerne litt mer erfaring og gode tips å komme med. Pluss man får et innblikk i problemstillinger som vi kan oppleve når barna blir eldre.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Fordi mange har flere barn og fordi siden er også for de som har større barn Anonymous poster hash: 85929...b16
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Ser dere ikke at denne siden er ment for oss gravide og prøvere og nybakte mødre. Jeg forstår ikke hva dere med større barn gjør her inne. Denne siden heter jo din Baby og barn i magen. Jeg er selv gravid og når jeg leser her inne, så er jeg ikke interessert i å lese om ting som handler om skolebarn osv. Vi gravide og prøvere forsvinner jo blant disse som har mye større barn. Hvofor kan dere ikke heller gå til et annet forum? Dette er ikke ment son kritikk eller noe, jeg bare lurer på hvofor? Anonymous poster hash: f4f23...2e6 For et forferdelig mas. Hvis det er dette som irriterer deg har du et bra liv altså. Anonymous poster hash: 7cae8...ee9
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Selv om noen har store barn, synes jeg det er kjekt med folk som bærer mye erfaring med seg. Vil tro mange av dem liker å gi råd til alle oss andre:) Foreldre og Barn forumet er et perfekt sted for alle med barn. Kvinneguiden er ikke det rette stedet har jeg erfart, da utrolig mange frivillige/ufrivillige henger der. Og slike personer har det med å diktere andre som velger å få barn, har så og så mange barn, inntekt osv. Alle som elsker barn er mer enn velkomne her. Anonymous poster hash: 2d2e3...76b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Selv om noen har store barn, synes jeg det er kjekt med folk som bærer mye erfaring med seg. Vil tro mange av dem liker å gi råd til alle oss andre:) Foreldre og Barn forumet er et perfekt sted for alle med barn. Kvinneguiden er ikke det rette stedet har jeg erfart, da utrolig mange frivillige/ufrivillige henger der. Og slike personer har det med å diktere andre som velger å få barn, har så og så mange barn, inntekt osv. Alle som elsker barn er mer enn velkomne her.Anonymous poster hash: 2d2e3...76b *Frivillige/ufrivillige barnløse, skulle det stå Beklager Anonymous poster hash: 2d2e3...76b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Har bare hund jeg. Likevel er jeg her. Anonymous poster hash: 16e03...dc0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Har bare hund jeg. Likevel er jeg her. Anonymous poster hash: 16e03...dc0 Hund er da barn de og, hehe Anonymous poster hash: 2d2e3...76b
aanonym Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Fordi dette er et fellesforum for BIM, DIB og BAM. Var det ellers noe du lurte på?
aanonym Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Det kan jo dessuten være greit med noen som HAR hatt barn i magen og små barn, og vet hva de snakker om? Endret 23. mai 2014 av aanonym
Hønemor30 Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 Fordi jeg har vært bruker her siden guttungen kom til verden. I mellomtida har jeg også vært gravid,mistet,vært gjennom to dødfødsler. Når man har vært her til og fra over mange år så blir man faktisk kjent med en del brukere her inne, og det er også med på å gjøre dette forumet mer intetrssant for meg enn mange andre forum. Her er det nemlig ikke bare gærne anonyme. Her er det også en haug av gjennom snille,koselige mennesker som både skaper latter og glede. De støtter,hjelper og stiller opp. Mange her inne kjenner jo også hverandre utenfor nettet og dib har nok skapt mange vennskap. Og dib er ikke et forum kun for prøvende,gravide damer med barn under tre år
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #21 Skrevet 23. mai 2014 Fordi det hadde vært veldig kjedelig her hvis ikke vi hadde vært her ;-) Anonymous poster hash: b1def...678
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 Fordi vi som har store barn også lurer på ting med våre barn.. Og det er her bi har vært siden bi var gravide (i alle fall mange av oss). Jeg ble medlem i 2007. Da var jeg gravid og hadde en 7åring. Siden har jeg vært her. Anonymous poster hash: 820a9...021
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 Ser dere ikke at denne siden er ment for oss gravide og prøvere og nybakte mødre. Jeg forstår ikke hva dere med større barn gjør her inne. Denne siden heter jo din Baby og barn i magen. Jeg er selv gravid og når jeg leser her inne, så er jeg ikke interessert i å lese om ting som handler om skolebarn osv. Vi gravide og prøvere forsvinner jo blant disse som har mye større barn. Hvofor kan dere ikke heller gå til et annet forum? Dette er ikke ment son kritikk eller noe, jeg bare lurer på hvofor? Anonymous poster hash: f4f23...2e6 Det kan du sikkert svare på selv om noen år😉 Anonymous poster hash: fd6b5...cc2
Elsker livet Skrevet 23. mai 2014 #24 Skrevet 23. mai 2014 Anonymforumet er felles for Barn i magen (BIM), Dinbaby (DIB), Dine oldebarn(DOB), Oss med økonomiske problemer (OØK), Fellesskap for hormonelle hekser (FHH) osv. Men uansett så er det fritt frem for alle med e-postadresse å være her. Jo flere jo bedre.
Mandala Skrevet 23. mai 2014 #25 Skrevet 23. mai 2014 Jeg syns det er ytterst få innlegg her som faktisk handler om baby eller graviditet. Det går mest i "kommer det til å tordner mer", "er denne kjolen fin?", "hva kan jeg grille?". Samme hvor gamle barna er til de som svarer på det her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå